Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum faci ordine in dezordinea din social media

Tags: management si marketing, social media, facebook, programare, retele de socializare

S-ar putea sa te simti coplesit de nebunia din social media. Daca te gandesti la cantitatea de informatii si la numarul de utilizatori, o sa te simti aproape invizibil pe harta infinita a ceea ce au devenit astazi retelele de socializare.
Cu toate acestea, nu ai de ce sa crezi ca ce inseamna social media e prea mare pentru tine sau ca afacerea ta nici nu o sa fie observata. Dimpotriva, ai toate sansele ca in social media sa te dezvolti mult mai rapid decat ai face-o daca nu ai incerca si aceasta zona.

Nu lasa insa actiunile din social media la voia intamplarii. Foloseste noul instrument care iti permite sa iti programezi postarile daca stii ca nu vei avea timp sa te ocupi de aceasta activitate pe parcursul zilei.

Afla ce e important pentru audienta ta si ofera-le un continut care sa le atraga atentia si care sa ii faca sa si revina pe pagina ta pentru a vedea ce mai e nou fiindca nu toate informatiile pe care le postezi ajung la toate persoanele care se numara printre fanii tai pe Facebook sau cei care te urmaresc, de exemplu, pe Twitter.

Testeaza mai multe retele sociale pentru a le identifica pe cele care se dovedesc cele mai eficiente pentru afacerea ta. Poti descoperi ca audienta ta isi petrece mai mult timp pe Twitter sau ca are alte retele de socializare preferate.

De asemenea, identifica acele voci importante in domeniu si fii atent la ceea ce comunica in social media. Urmeaza-le exemplul fara a copia insa continutul. Fii onest in ceea ce transmiti in social media si totul va merge ca pe roate!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0