Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum iti poti strica reputatia online pe social media

Tags: marketing, social media marketing, reputatie online, reputatia brandului

In social media, ceea ce nu spui poate fi la fel de daunator ca ceea ce spui. Mai ales daca nu spui suficient de reepde. 53% dintre consumatori se asteapta ca brand-urile sa raspunda in interval de o ora de cand au postat ei un comentariu si 72% se asteapta sa li se raspunda tot intr-o ora daca au depus o plangere, relateaza Marketing Land.
Se trage astfel linie directa intre timpul de raspuns si reputatia brandului. Conform studiului citat de Marketing Land, 38% dintre respondenti au spus ca au avut sentimente negative fata de un brand care nu le-a raspuns la timp si 60% au spus ca sunt predispuso la actiuni negative fata de brandul care nu a oferit o solutionare in curs de o ora de la cerere.
 
In schimb, brandurile care raspund repede primes reactii favorabile de la consumatori, 47% dintre respondenti spunand ca sunt dispusi sa recomande brandul via social media si 34% fiind mai deschisi oportunitatii de a achizitiona produsele acestuia.
 
Plangerile sunt, bineinteles, tipul de continut care loveste extrem de rapid in reputatia brandului. Cel care se plange nu numai ca asteapta raspunsul, dar si monitorizeaza orice reactie a ta. Continutul tau social este disponibil, odata pentru totdeauna, tuturor curiosilor, mai ales celor dornici de razbunare.
 
Aceasta este o problema spinoasa mai ales in cazul micilor antreprenori. Multe afaceri mici nu au suficient personal care sa se ocupe constant de conturile de socializare. Si mai putine au pe cineva care sa monitorizeze 24/7 aceste conturi, desi consumatorii intra pe retelele de socializare la orice ora din zi si din noapte. Multi antreprenori intra sa faca verificari intre o data pe zi si o data pe saptamana.
 
Nu sugeram ca ar trebui sa devii obsedat. Ai inca o afacere de condus si multe afaceri pot sa traiasca zile sau chiar saptamani fara prea multa interactiune din partea clientilor.
 
Serviciile de monitorizare sunt o solutie. Poti sa ai o reactie rapida daca priemsti un email de fiecare data cand exista interactiune pe pagina. Si nici nu trebuie sa fii lipit de Twitter sau Facebook cat e ziua de lunga.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0