Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa faci Da dintr-un Nu

Tags: management si marketing, produse, mesaj de marketing, refuz, clienti

Trebuie sa ne gandim ca, de cele mai multe ori, un simplu "Nu." inseamna chiar "Nu". In marketing, putem indrazni sa punem macar un deget in prag fara a risca sa ne fie prins tot piciorul in usa.

Pe scurt, putem incerca sa vedem daca nu cumva clientul a spus "nu" in graba doar pentru a evita sa spuna "Nu stiu." sau "Nu m-am hotarat inca.", scapand astfel de alte intrebari din partea noastra.

Iar aceasta tocmai a fost prima modalitate prin care putem transforma un Nu in altceva. Trebuie sa fim siguri daca acel Nu nu lasa totusi o portita prin care clientul sa cumpere cu alta ocazie.

In al doilea rand, sa nu uitam ca refuzul poate fi produs chiar de noi. Daca avem parte de refuz dupa refuz, avem toate sansele sa avem o barna in ochi si sa nu o vedem. Poate ca prezentarea produsului e prea scurta sau, dimpotriva, prea lung, sau poate ca produsul nostru e fie prea scump, fie prea ieftin. Sau poate ca indemnul nostru de vanzare nu e eficient.

Tocmai de aceea, astfel de strategii vor fi dezbatute cu altcineva pentru a reusi sa identificam erorile pe care le transmitem in mesajul nostru de marketing.

Oamenii au nenumarate motive pentru a nu cumpara un lucru. Dar daca le identificam si stim sa linistim aceste griji, avem in fata un om gata sa cumpere produsul nostru.

Tine, bineinteles, de datoria noastra sa ne imbunatatim produsul. Daca un client nu ne-ar nota produsul cu un zece, e bine sa-l intrebam ce anume ar face ca ratingul sa obtina punctajul maxim. O sa descoperim lucruri interesante la care nici nu ne gandiseram.

Daca primim un Nu definitiv (sau mai multe) nu trebuie sa ne ingrijoram intotdeauna. Atitudinea prin care ne facem mai putine griji ne va ajuta, pe termen lung, sa obtinem mult mai multe raspunsuri pozitive decat de refuz.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0