Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa iti faci cunoscut brandul prin social media

Tags: retele de socializare, social media, fani, postari, brand, fidelizare

Social media reprezinta o modalitate eficienta de a atrage noi clienti, de a-i fideliza pe cei vechi si de a iti face cunoscut brandul. Nu iti sabota sansele de a atrage clienti prin intermediul retelelor de socializare. Iata ce ne sugereaza specialistii de la Inc.com sa facem pentru a ne asigura ca eforturile noastre in social media vor fi rasplatite.
1. Asigura-ti numele de brand
Nu permite nimanui sa iti foloseasca numele de brand pentru crearea unui cont social media. Pentru a te asigura ca nu se intampla asa ceva, va trebui sa te misti repede si sa creezi conturi pentru toate retelele de socializare importante. URL-ul este extrem de important. Acesta trebuie sa fie usor de retinut si sa ramana in mintea utilizatorilor.
 
2. Interactioneaza in mod constant cu utilizatorii
Multe branduri folosesc retelele de socializare pentru a-si promova propriile produse, oferte speciale si evenimente. Insa social media inseamna mult mai mult de atat. Daca nu interactionezi in mod frecvent cu fanii si le oferi doar materiale promotionale, ii vei pierde treptat.
 
3. Variaza postarile pe diferitele retele de socializare
Exista mai multe instrumente care te ajuta sa postezi continutul pe mai multe platforme simultan, insa daca oferi mereu acelasi continut utilizatorilor, acestia isi vor pierde interesul fata de brand.
 
4. Fii discret
Citeste si reciteste mesajele inainte sa le postezi pe retelele de socializare. Asigura-te ca postarile nu sunt ofensatoare pentru anumite persoane.
 
5. Ofera continut nou in mod constant
In social media, nu poti crea un cont pe care sa il lasi apoi de izbeliste. Pentru a avea succes in social media, trebuie sa adaugi continut nou in mod constant, sa interactionezi cu fanii, sa gasesti mereu noi metode de a atrage atentia.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0