Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa iti pastrezi clientii multumiti in mediul online

Tags: clienti nemultumiti, feedback clienti, raspuns la intrebarile clientilor, social media, customer service

Orice companie este constienta de faptul ca trebuie sa isi mentina clientii multumiti cu orice pret, deoarece clientii nemultumiti pot dauna grav reputatiei brandului. Ce ne facem insa cand trebuie sa raspundem nemultumirilor clientilor pe retelele de socializare, acolo unde acestea nu pot trece neobservate.
Iata care sunt sfaturile oferite de specialistii de la Mashable:
 
1. Raspundeti prompt
 
Exista programe care pot monitoriza orice interactiune din mediul online si pot alerta managerii si angajatii firmei cand este postat un comentariu pe una din retelele de socializare. Angajatii trebuie sa raspunda in mod prompt la comentarii deoarece acestea sunt in vazul lumii. Nu inseamna ca trebuie sa raspundem chiar de fiecare data, dar este important sa luam in considerare atat comentariile pozitive, cat si pe cele negative, deoarece in acest mod le comunicam clientilor ca sunt importanti.
 
2. Nu folositi raspunsuri automate

Fiecare raspuns este vizibil, asadar raspunsurile automate vor fi reperate cu usurinta, iar clientii nu apreciaza raspunsurile care nu par a fi autentice. In loc sa oferiti un raspuns automat, ar fi mai indicat sa nu raspundeti deloc.
 
3. Nu uitati de profesionalism

Tonul folosit trebuie sa fie unul serios si profesionist. Nu este niciodata o idee buna sa va contraziceti sau sa va certati cu clientii in mediul online. Nu uitati, clientul are intotdeauna dreptate, cel putin pe retelele de socializare.
 
4. Raspunsurile trebuie sa fie scurte

Canalele social media sunt adecvate conversatiilor scurte si la obiect. Oamenii nu au rabdare sa citeasca comentarii lungi in mediul online. Si nu uitati ca raspunsurile oferite vor fi vizionate ulterior si de clientii viitori care vor accesa pagina. Asa ca nu exagerati, pastrati raspunsurile scurte.
 
5. Multumiti-i clientului

Nu uitati sa ii multumiti clientului atunci cand acesta va relateaza un fapt interesant sau face o descoperire cu privire la unul din produsele sau serviciile oferite de dvs. Feedback-ul in social media este esential pentru dezvoltarea unei relatii de durata cu clientii.
 
6. Rezolvati problema

Nu este de ajuns sa ii raspundeti clientului, trebuie sa ii si rezolvati problema. In caz contrar, veti continua sa va confruntati cu aceeasi problema, iar clientii vor sti ca nu puteti oferi solutii palpabile si vor renunta la serviciile companiei. 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0