Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa te asiguri ca oamenii te urmaresc pe platformele sociale

Tags: social media, platforme online, analizeaza rezultatele

Social media este in prezent cel mai la indemana mijloc prin care poti prezenta in detaliu clientilor compania ta, prin care poti creste increderea oamenilor in afacerea ta si ii poti determina sa iti devina cumparatori fideli.
Platformele de social media reprezinta un mijloc simplu, modern si eficient care va duce la dezvoltarea afacerii tale, fara prea multe batai de cap.

Pentru a avea succes in social media trebuie sa fii atent la urmatorii pasi:

1. Atentie la cifre

Fie ca este vorba de un mesaj pe Twitter de 140 de caractere, fie ca este vorba despre un articol pe un blog, trebuie sa fii foarte atent atunci cand formulezi descrierea fiecarui post in parte. Utilizatorii nu au timpul si atentia necesara pentru a citi paragrafe lungi si greoaie. Asadar, postarile tale trebuie sa fie scurte, atractive si la obiect.

2. Nu exagera

In social media trebuie sa eviti anunturile exagerate. Poti sa distribui fotografii de la evenimentele companiei, anunturi despre noile produse si orice stiri de actualitate, insa nu iti bombarda clientii cu informatii inutile. Clientii te vor evita daca activitatea ta nu este una interesanta pentru ei si mai ales daca le umpli casuta de e-mail cu informatii eronate, exagerate si de prost gust.

3. Asculta-ti publicul

Ai fost pus vreodata in situatia in care esti nevoit sa asculti o persoana care nu se mai opreste din a vorbi despre ea si despre problemele pe care le are? Este ingrozitor cand nu se mai opreste. Aplica acest principiu "nu totul este despre mine" si pe retelele tale de socializare.

Trebuie sa tii cont de principiul "afaceri pentru afaceri" si "afaceri pentru clienti", care reprezinta doua tipuri de angajament. Asta inseamna ca trebuie sa raspunzi nevoilor clientilor tai, la fel de mult ca nevoilor tale. Atunci cand un utilizator iti pune o intrebare pe o platforma de social media, ajuta-l cu un raspuns potrivit. Ofera o solutie chiar si in cazul in care comentariile utilizatorilor sunt negative si incearca sa remediezi problema.

4. Analizeaza rezultatele

Pentru ca in prezent tehnologia este destul de dezvoltata, ai o gramada de oportunitati si de programe prin care poti verifica activitatea clientilor tai si ceea ce reprezinta interes pentru ei. De asemenea, poti verifica traficul platformelor tale online si poti analiza ce subiect prinde mai bine publicului tau. Astfel iti vei da seama ce trebuie sa schimbi si ce continut reprezinta interes pentru cititorii tai.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0