Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum se transforma fanii in clienti pe retelele de socializare

Tags: social media, conversie, fani, clienti, facebook

Castigarea de noi clienti prin intermediul canalelor social media nu este atat de facila pe cat am fi tentati sa credem. Daca ar fi sa ne intrebam noi pe noi insine "De ce as vrea sa interactionez cu un brand pe Facebook?", cu siguranta raspunsul nu va fi "Pentru a putea sa cumpar diverse de la el". Asa se intampla si in cazul clientilor nostri.
Va ganditi ca poate o intrebare mai buna ar fi „De unde as putea sa cumpar lucruri de la un brand?”. Din nou insa raspunsul nu ar fi cu siguranta Facebook. Si atunci in ce masura retelele sociale fac posibila convertirea fanilor in clienti?

Consumatorii vad social media ca pe acel instrument al unui brand care ofera suport clientilor in vederea unei achizitii oferind informatii legate de produse in faza de pre-vanzare, dar si ca pe un suport in faza de post-vanzare, explica entrepreneur.com.

De cealalta parte, brandurile spun ca utilizeaza Facebook pentru a interactiona cu clientii lor, insa marea lor majoritate se asteapta ca rezultatele actiunilor social media sa se gaseasca imediat si proportional in vanzari. Ei bine, lucrurile nu stau chiar asa. Este gresita ideea ca fanii de pe Facebook constituie acelasi tip de audienta precum in cazul celei din campaniile de email marketing de exemplu. Un like nu inseamna si o achizitie.  

Totusi, asta nu inseamna ca nu se pot obtine deloc conversii sau ca nu se poate crea o baza de clienti utilizand social media, ci ca motivul principal pentru care clientii se afla pe retelele sociale nu este acela de a cumpara diverse lucruri.

Pentru a avea succes in acest domeniu este nevoie de un plan strategic si de un obiectiv clar definit. In principiu, motivele pentru care un brand nu reuseste sa-si converteasca fanii in clienti sunt legate fie de un continut prea putin atractiv, fie de faptul ca nu le cere expres acest lucru. Uneori este necesar sa ofere indemnuri inspirate pentru ca fanii da click sau pentru a cumpara.  

Adaugati la acestea ofertele speciale, promotiile si un continut interesant si veti fi mult mai aproape de succes. Apoi oferiti-le sansa si motivul pentru a deveni din simpli fani clienti. Daca veti reusi sa atrageti atentia publicului potrivit cu mesajul potrivit si la momentul potrivit, social media va genera vanzarile mult dorite.  
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0