Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum te asiguri ca ai ceva de spus online

Tags: marketing, social media, google alerts, hastag

Probabil ca asta este una din cele mai des intalnite probleme ale bloggerilor si social media managerilor. Ce sa mai postez care sa fie la subiect, interesant si valoros?
Problema incepe de obicei inainte a publica continutul online. Majoritatea oamenilor se tem ca blogging-ul este doar pentru a scrie posturi si social media doar pentru scurte actualizari. In orice caz, oricat entuziasm ai avea la inceput, activitatea asta seamana cu urcatul intr-o masina la care te astepti sa merga toata ziua. Totul merge perfect, pana cand ti se termina combustibilul.
 
Mai devreme sau mai tarziu vei ramane fara idei si te vei zbate sa gasesti ceba interesant, nou si relevant pentru a comunica. Acesta este motivul pentru care multe blogguri si conturi social media sunt abandonate.
 
Vei avea mai mult succes si sanse mai maris a supravietuiesti daca incepi sa dezvolti fluxuri de informatii care servesc drept surse continue de idei si cautare.
 
Fluxurile de informatii iti tin clientul hranit, implicat in ceea ce zic si fac altii online, ceea ce-ti ajuta si mai mult continutul.
 
Iata ce trebuie sa faci:
 
1. Cautari pe web si alerte: simplele cautari pe web sunt cele mai simple moduri de a gasi surse de informatii pentru postarile tale. Dar poate fi obositor sa-ti consumi fiecare zi in cautarea noilor informatii legate de cuvintele cheie si zonele de interes.
 
Instrumente ca Google Alerts si Yahoo Alerts monitorizeaza web-ul pentru tine si te anunta, via email si prin RSS, care sunt noutatile legate de cuvantul tau cheie.
 
2. Hashtag-uri: Odata ca niciodata, erau folosite numai pe Twitter. Dar s-au dovedit a fi atat de populare ca modalitate de a monitoriza conversatiile si de a gasi informatii, incat toate retelele marid e socializare, inclusiv LinkedIn, Facebook si  Google+ le folosesc acuma.
 
Hashtag-urile sunt un mod bun de a vedea ec se spune la un moment dat in domeniul tau de interes.
 
Iti vei consuma insa mult timp sarind de la o platforma de socializare la alta pentru a urmari un hastag. Incearca instrumente cum ar fi Hotsuite.
 
3. Propriul continut: fiecare postare pe blog sau social media este o idee sau un gand care pot fi exploatate. Daca nu sti ce sa postezi, uita-te in urma si alege ceva de acolo. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0