Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum va influenta motorul de cautare Facebook afacerile online

Tags: motor de cautare facebook, google, utilizatori facebook, like-uri, clienti potentiali, date colectate, afacri online

Facebook a anuntat recent ca intentioneaza sa dezvolte un motor de cautare folosind informatiile pe care le colecteaza de la utilizatorii sai. Avand in vedere ca utilizatorii Facebook petrec ore intregi pe site interactionand cu prietenii, distribuind continut si dand Like-uri in stanga si-n dreapta, un astfel de motor de cautare ar fi revolutionar.
Cu toate ca deocamdata nu se cunosc multe amanunte privind functionalitatea unui astfel de instrument de cautare, nici nu se stie o data exacta de lansare, site-ul Entrepreneur.com a facut cateva predictii privind influenta acestuia asupra afacerilor online.
 
In primul rand, clientii potentiali vor trebui sa aiba un cont de Facebook pentru a putea cauta afacerea dvs.
Cel mai probabil, functia de cautare va fi integrata in reteaua de socializare. Prin urmare, persoanele care vor cauta brandul dvs. online prin intermediul acestei noi functii vor fi nevoiti sa aiba propriul cont Facebook. Companiile care nu au imagine puternica pe Facebook vor trebui sa acorde o atentie deosebita acestui aspect.
 
In al doilea rand, „Like-urile” primite vor deveni mult mai importante. Companiile care sunt active pe Facebook trebuie sa isi incurajeze fanii sa interactioneze cat mai mult cu brandul. Este foarte posibil ca Facebook sa acorde prioritate brandurilor care au cele mai multe Like-uri, check-in-uri si postari relevante. Asadar, popularitatea brandului pe Facebook va conta destul de mult.
 
In al treilea rand, nu trebuie sa uitam ca utilizatorii vor prefera in continuare cautarile pe Google. Chiar daca functia de cautare integrata in Facebook va avea succes sau nu, Google va ramane principalul motor de cautare, preferat de marea majoritate a utilizatorilor de internet. Chiar daca reteaua de socilializare va reusi poate sa „fure” din cota de piata a Google, este foarte putin probabil ca Facebook sa depaseasca vreodata Google in materie de cautari online.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0