Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cuvantul like atrage mai multe like-uri

Tags: studiu, like, share, postari facebook

Data viitoare cand vreti sa va determinati fanii sa reactioneze intr-un fel la mesajele voastre de marketing, inclusiv cele de pe Facebook, ar fi bine sa nu umblati cu subintelesuri si sa le cereti in mod expres acest lucru.
Cel putin asa ne spune un studiu realizat de HubSpot, care a analizat in ce masura anumite enunturi CTA (call-to-action) afecteaza engagementul asupra fanilor de pe Facebook.

De exemplu, s-a constatat ca printre cele peste 1.2 milioane de postari de la primile 10.000 de pagini de brand celebre, acelea care contin cuvantul „like” au atras de doua ori mai multe like-uri decat postarile care nu contineau acest cuvant.

 
De asemenea, postarile de pe Facebook care contineau cuvantul „share” au atras mai multe share-uri (si mai multe like-uri) decat acelea care nu contineau cuvantul.
 

Cei de la HubsSpot au mai descoperit faptul ca mesajele interogative au de asemenea mai mult succes. Acestea atrag mai multe comentarii, insa mai putine like-uri si share-uri decat mesajele care nu sunt sub forma unei intrebari.


Asadar, desi postarea unei intrebari pe Facebook este o modalitate grozava de a obtine feedback din partea fanilor, aceasta nu este la fel de eficienta si in ceea ce priveste engagementul per ansamblu.
 
Cand vine vorba despre interogatii si anumite cuvinte sunt in stare sa genereze mai multe comentarii. De exemplu, intrebarile la care se poate raspunde simplu, cu „da” sau „nu”, sau cele care au variante de raspuns genereaza mai multe comentarii decat intrebarile deschise, precum „de ce” sau „cum”.  






Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0