Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce le este asa de greu companiilor sa se descurce pe social media?

Tags: marketing, social media, integrarea social media, sistem de captare date

In luna mai 2003, s-a lansat LinkedIn si, in 2004, Mark Zuckerberg a creat Facebook. I martie 2006, Jack Dorsey a trimis primul mesaj de pe Twitter in eterul electronic. Acestea sunt probabil cele mai influente instrumente informationale in real-time, scrie tibco.com.
Numai ca, desi ajungem sa implinim 10 ani de folosire a retelelor de socializare, de integrare a social media in mixul de marketing, companiile inca nu au inteles principiile de baza.
 
Social media reprezinta un mod incredibil de a te conecta cu baza de clienti, numai daca esti dispus sa le folosesti pentru ceea ce au fost create si, pentru asta, trateaza-le ca pe o fata simplificata a brandului.
 
Da, brandurile trebuie sa interactioneze cu fanii via social media, dar trebuie sa-si integreze sistemele de social media tracking in cele de fidelizare, tranzactionare si plata pentru a propune oferte personalizate si de a vedea mai bine ce-si doreste clientul. 
 
In noua era social media, profilurile clientilor trebuie sa includa nu nuami puncte de fidelizare si istoria achizitiilor recente, ci si like-uri, tweet-uri, check-in-uri si share-uri.
 
Exista acum posibilitatea sa ai o interfata care sa monitorizeze toata activitatea pe retelele de socializare, ceea ce este un instrument  incredibil de puternic pentru a administra si a intelege punctul de vedere al clientului. Fiecare mentiune a unui brand pe orice retea de socializare este captata si poate fi corelata cu anumite reguli, bazate pe orice, de la regiune, profil de utilizator, istoria platilor, activarea clientului etc. Agregarea datelor social media si informatiile real-time generate sunt o mina de aur pentru investitori.
 
Pentru a ajunge la acest nivel, trebuie sa integrezi social media in toate sistemele tale. Trebuie sa devina parte a procesului de luare a deciziei si un sistem de inregistrare a pulsului customer experience. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0