Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De la Facebook citire: Vorbiti cat mai mult despre brandul vostru

Tags: facebook, postare pe facebook, mesaje, branduri, sfaturi social media

In urma cu ceva timp si vreme de o luna de zile, Facebook a dat o mica raita printre brandurile care il populeaza (mai exact printre 23 dintre ele) pentru a analiza cat sunt de eficiente postarile lor. Asa a constatat ca mesajele care spun ceva despre brandul in sine au parte de mai multa atentie din partea fanilor.
De exemplu, un mesaj postat de o companie care organizeaza croaziere si care spunea “M-am hotarat sa plec in prima mea croazierea pentru ca…” a avut un impact mai mare decat unul care nu are nicio legatura directa cu brandul, de tipul: “Rezistati, va rog. Ziua de luni se va termina inainte sa ne dam seama”.

“Mesajele care fac referire la brand sau vorbesc doar despre acesta au fost veritabili predictori ale unei rate crescute de engagement, iar asta nu inseamana decat ca ele au beneficiat de mult mai multe like-uri, share-uri si comentarii”, spun reprezentantii Facebook.

Desi aceasta idee pare de la sine inteles, cei de la Facebook au constatat ca multe dintre companii au tendinta de a posta lucruri putin importante sau de a se limita la transmiterea ultimelor noutati. De aici si nevoia de a puncta necesitatea canalizarii comunicarii brandurilor pe ele insele .

Un alt sfat venit din partea gigantului social media este ca brandurile sa apeleze la fotografii, albume si filmulete pentru a genera mai multe like-uri si de a lansa mesaje care sa indemne la actiune pentru a instiga publicul sa comenteze.      
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0