Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook a lansat un nou instrument de promovare a brandurilor

Tags: facebook, facebook marketing, promovare facebook, page post targeting

Se numeste Page Post Targeting Enhanced si, in ciuda numelui greoi, a generat mare valva printre posesorii de pagini de brand. Asta pentru ca este cel mai recent si important instrument creat de Facebook pentru branduri.
Disponibil pentru unele conturi inca de la inceputul lunii August si urmand a se extins in urmatoarele saptamani, noul instrument marcheaza un punct de cotitura in ceea ce priveste promovarea pe Facebook. Daca pana acum tara si limba erau singurele variabile aflate la dispozitia brandurilor in procesul de targetare, acum ele pot targeta mesajele in functie de diferitele segmente ale bazei de fani, luand in considerare mult mai multe criterii. Si nu este vorba doar despre varsta, sex sau locatie, ci si despre variabile precum status, educatie si loc de munca. 
 
Practic, cu ajutorul acestui nou instrument, advertiserii vor putea afla ce varsta au cei pe care doresc sa-i targeteze, ce studii au absolvit, ce anume le place si unde lucreaza.
 
Astfel, pagina de brand devine dintr-un instrument banal de transmitere a informatiilor, intr-o baza de date de marketing foarte precisa si mereu actualizata care le permite companiilor sa se adreseze diferit si potrivit diferitelor grupuri de fani. Iar toate acestea sunt in masura sa genereze o rata mai mare de engagement si, desigur, venituri mai mari.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0