Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook a schimbat un algoritm important care controleaza postarile

Tags: facebook, postari promovate, pagini de brand, modificare algoritm, edgerank, fani, promovarea postarilor

Facebook este acuzat ca si-a modificat un algoritm important astfel incat paginile de brand care au un numar mare de fani sa poata ajunge la un numar extrem de limitat de utilizatori prin intermediul postarilor.
Doi importanti directori de marketing acuza reteaua de socializare ca a modificat algoritmul „Edgerank”, cel care controleaza postarile Facebook si care afiseaza postarile in News Feed-ul utilizatorilor.
 
Aceasta modificare a influentat negativ rezultatele organice, multe pagini de brand inregistrand o scadere de 40-50% in ceea ce priveste numarul de fani care primesc actualizarile si postarile in News Feed.
 
Facebook ar putea reveni in orice moment la setarile anterioare, insa publicitarii considera ca aceasta decizie a fost luata pentru a forta companiile sa plateasca pentru promovarea postarilor.
 
Toate paginile de brand au inregistrat o scadere de 24-63% a numarului de afisari a postarilor incepand cu 21 septembrie 2012. In cazul unui brand care detine un numar impresionant de fani, aceasta scadere poate fi de ordinul sutelor de mii de fani – utilizatori care nu mai primesc actualizarile si postarile brandului in News Feed.
 
Facebook a declarat oficial pentru Business Insider ca isi optimizeaza in mod continuu News Feed-ul pentru a afisa postari in functie de interesele fiecarui utilizator in parte. Insa, adevarul este ca aceasta modificare a fost implementata in special pentru a determina advertiserii sa isi promoveze postarile contra cost, folosind noua functie introdusa de Facebook, Promoted Posts.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0