Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook Offers: Ce este si cum poate fi folosit de catre branduri

Tags: facebook offers, oferte facebook, branduri, serviciu facebook offers

Facebook a lansat de curand o noua facilitate pentru administratorii paginilor de companie, care le permite brandurilor sa puna promotii pe paginile lor. Se numeste Facebook Offers si functioneaza pe un principiu asemanator cu cel al reducerilor sub forma de cupoane, doar ca au potentialul de a se raspandi viral.
Serviciul le ofera utilizatorilor acces la ofertele postate de paginile carora le-au dat "Like" pe Facebook, noteaza IQads. Pentru a obtine oferta, utilizatorii trebuie sa aleaga optiunea "Get Offer" dintr-o postare, indiferent unde este vizibila in reteaua sociala.



Dupa alegerea optiunii "Get Offer", utilizatorul va primi un mail care cuprinde detaliile ofertei; in continutul mailului ar putea fi inclus si un cod care poate fi folosit pe website-ul companiei. Cumparatorul trebuie sa aduca mailul printat sau il poate arata de pe telefon in magazine pentru a-si putea valorifica oferta.
 
Crearea unui Facebook Offer
 
Brandurile care doresc sa creeze astfel de oferte trebuie sa selecteze din Timeline optiunea "Offer, Event +" si "Offer". Apoi, vor alege tipul de oferta, reducerile putand fi folosite in magazine, in magazine si pe pagina companiei sau doar online. Administratorul paginii de brand trebuie sa aleaga apoi un titlu potrivit pentru oferta, sa incarce o imagine reprezentativa, sa aleaga numarul maxim de claim-uri si o data la care oferta expira.

 

Serviciul "Facebook Offers" este disponibil doar pentru paginile cu cel putin 400 de fani. Folosirea pentru prima data a serviciului este gratuita, urmand ca pe viitor serviciul sa fie limitat de un buget prestabilit. Bugetul va creste direct proportional cu numarul de fani pe care ii va atinge oferta. 
 
L’Oreal Paris Romania este printre primele branduri care au adoptat serviciul Facebook Offers, insa nu este singura. Iata care sunt in acest moment cele mai populare Facebook Offers din Romania, potrivit FaceBrands.ro:

Cochete


Clubul femeilor


L'Oreal Paris Romania


Aurasmihai.ro


TinaR


 MiniPRIX


Croaziere.net


ECCO Romania


Copiigeniali.ro


Bfashion Romania



 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0