Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Gandeste ca o celebritate cand aplici strategii de social media

Tags: social media, vedete, celebritati, strategii, dezvoltarea brandului

Altfel spus, "Think big, look big!". Si, mai pe romaneste, cine sa ne aprecieze daca noi nu ne apreciem? Evident, aici vorbim de a oferi lucrurilor un aspect care sa para mult mai impunator decat este, cu adevarat, in culise.


Partea buna e ca in culise ne aflam doar noi. Cate afaceri care sunt astazi cunoscute in toata lumea nu au pornit de la un singur om? Sau de la o echipa formata din doar cativa oameni? In social media, aceasta impresie se construieste cu atat mai usor. De-aici si aceasta paralela facuta cu modul in care actioneaza in social media o celebritate.

Pana la urma, de ce ne place atat de mult sa urmarim ce a facut vedeta sau persoana publica X? De ce ne place sa si interactionam cu acestea, sa sarim imediat cu un raspuns atunci cand, sa presupunem, persoana in cauza doreste sa afle care e cel mai bun restaurant din orasul Y in care a sosit pentru prima oara?

Specialistii sunt de parere ca prin modul in care celebritatile folosesc social media se reduce (cel putin, in aparenta) acea bariera existenta, de regula, intre o vedeta si fanii sai. Astfel, celebritatea in cauza pare mult mai aproape de noi si "redevine om", daca vreti. In plus, in momentul in care o astfel de vedeta ne raspunde, ni se pare ca a coborat Luna de pe cer si a aderizat fix in bratele noastre.

Iata, asadar, doua motive pentru care fanii se inmultesc pe pagina unei celebritati mult mai rapid decat acum nesemnificativele ciuperci aparute dupa ploaie.

Cum poate fi aceasta constatare de folos unei persoane care incearca sa isi consolideze brandul in social media?


1. Ofera des noutati.

Unul dintre motivele principale pentru care oamenilor le place sa urmareasca o persoana publica in social media este curiozitatea. Ne place sa aruncam o privire in curtea vecinului (sa ne amintim de emisiunea Big Brother), daramite in "curtea" unei vedete. Oamenii care urmaresc o afacere in social media vor sa afle informatii pertinente si interesante. Un brand fara personalitate si care nu ofera nimic nu va reusi sa isi ademeneasca fanii si nici sa atraga noi potentiali clienti.

2. Ia aminte la fanii tai.

Nu conteaza ca esti o celebritate sau ca esti omul din spatele unei afaceri. Oamenii vor sa stie ca le acorzi atentie, ca le raspunzi la intrebari si ca nu ii tratezi in mod preferiential si, in niciun caz, de pe o pozitie mai inalta. Chiar daca nu suntem persoane publice, faptul ca raspundem unui om care a pus o intrebare in social media si ii oferim acestuia informatiile dorite poate sa insemne mult pentru persoana in cauza.

3. Gandeste-te inainte sa postezi ceva.

Chiar si in viata de zi cu zi, cand "ne ia gura pe dinainte", consecintele vorbelor noastre pot fi uneori greu de reparat. In social media multe vedete se lasa prada emotiilor si posteaza statusuri care, nu de putine ori, au fost considerate incriminatorii sau discriminatorii de catre fani. Reactiile acestora sunt intotdeauna dure si cat se poate de rapide. Nu scrie ce iti trece prin cap atunci cand esti furios. Chiar daca pentru tine si pentru cunoscutii tai statusul poate parea justificat, multi oameni il vor interpreta fie gresit, fie dintr-un punct de vedere personal. Si, chiar si tu, dupa trece furtuna, s-ar putea sa constati ca nu esti de acord cu propriile concluzii.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0