Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Importanta continutului: Cum sa atragi audienta tinta

Tags: marketing de continut, audienta tinta, atragerea audientei, continut de valoare, abonati, social media, distribuirea continutului, subtitluri

Daca ai un blog sau un website pe care adaugi continut in mod regulat, stii cat de dificil este sa iti fidelizezi audienta tinta. Poate fi destul de greu sa iti dai seama cum anume trebuie sa te adresezi fiecarei categorii de cititori si cum sa-i convingi sa se intoarca iar si iar pe site-ul tau.
Agentia specializata in marketing de continut BlueGlass ne prezinta cateva metode eficiente de fidelizare a cititorilor.
 
Cum sa construiesti o audienta tinta prin intermediul continutului
 
Acest lucru nu este posibil fara a oferi continut de valoare. Cel mai simpu mod de a oferi continut de valoare este sa adaugi postari interesante, care sa ofere informatii pretioase cititorilor.
 
Cel mai important aspect este titlul. 80% dintre oameni vor citi titlul si doar 20% dintre ei vor citi continutul. Asadar, atunci cand scrii un articol, ar trebui sa te concentrezi asupra calitatii titlului.
 
Ce fel de titluri functioneaza?
 
Ce ar trebui sa stii despre...
Scapa de... odata pentru totdeauna...
Moduri mai putin cunoscute de a...
 
Cand te apuci sa scrii restul articolului, fii succint. Majoritatea oamenilor prefera sa arunce o privire asupra continutului, in loc sa citeasca tot ce sta scris.
 
Nu uita sa folosesti:
- subtitluri convingatoare
- liste numerotate sau cu bullets-uri
- multe spatii
 
Dupa ce ai creat continut, trebuie sa-ti pastrezi cititorii interesati. Poti determina cititorii sa petreaca mai mult timp pe site prin afisarea de:
- continut asemanator
- articole populare
 
In ceea ce priveste social media,
Foloseste-te de retelele de socializare pentru a atrage trafic pe blogul/site-ul tau.
 
Distribuirea continutului este esentiala.
 
Doar asa vei primi noi vizitatori, care vor distribui la randul lor continutul.
 
Cand folosesti retelele de socializare, nu adopta un ton prea serios. Aminteste-ti ca ai de a face cu oameni.

In interactiunile din social media, fa-i pe oameni sa se simta bine. Adauga o nota personala mesajului.

 

Cum cresti numarul de abonati?
 
Dupa ce ai construit relatii autentice in social media, ce trebuie sa faci pentru a-i determina pe cititori sa se aboneze la newsletter?
 
E simplu: cere-le sa se aboneze.
 
Poti face acest lucru la sfarsitul fiecarei postari. Ofera alternative, cum ar fi email-ul si RSS-ul.
 
Ofera-le cititorilor lucruri gratuite:
- carti electronice
- cursuri audio
- rapoarte
 
Imprieteneste-te cu alti bloggeri. Ajuta-i si ei te vor ajuta la randul lor. Poate chiar va imprieteniti.
 
Concluzie
Pentru a construi o audienta solida, care sa fie cu adevarat interesata de brand, creeaza continut relevant si util si promoveaza-l in mod corespunzator.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0