Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Like-urile nu sunt totul: Cum puteti castiga clienti cu ajutorul Facebook

Tags: facebook, clienti, fani pe facebook, branduri, like

De cand Facebook si-a deschis portile pentru branduri a inceput o goana nebuna dupa like-uri si fani. Dar sunt oare acestea aspectele esentiale cand vine vorba despre promovarea social media?
Da, fanii conteaza, like-urile de asemenea, dar din cu totul alte considerente decat cele aparente. Valoarea adevarata a Facebook nu este aceea de a-i face pe altii sa dea like paginii de brand, ci accea de a expune brandul respectiv prietenilor fanilor sai. Si asta pentru ca in materie de promovare, nimic nu are greutate mai mare decat cuvantul ori recomandarea unui prieten.

Un fan pe Facebook nu este pretios atat prin sine, cat mai ales prin prietenii pe care ii are, pentru ca fiecare dintre acestia poate deveni clientul brandului respectiv. In plus, like-ul pe care il da un fan postarii unui brand este precum un „review”. Acesta este creditat cu increderea pe care persoana respectiva o acorda prietenului sau.

Din acest punct de vedere este important pentru branduri sa incerce sa ajunga la un public cat mai larg. Iar pentru a face acest lucru exista cateva cai:

- incurajati interactiunile cu continutul postat pe Facebook. Acest lucru va va ajuta sa creste gradul de constientizare asupra brandului;

- derulati concursuri ori jocuri tip Trivia pentru dezvalui lucruri interesante despre  personalitatea fanilor vostri. Astfel, veti strani curiozitatea
prietenilor lor si veti atrage asupra brandului;

- indemnati-va clienti sa posteze fotografii pe pagina de brand;

- vorbiti cu si despre clientii vostri pe Facebook;

- dati-le motive sa distribuie continutul postat de brand;

- derulati concursuri menite sa creasca numarul de distribuiri mai degraba decat numarul de participanti;

- creati o minunata experienta vizuala pe care clientii sa isi doreasca sa o distribuie prietenilor lor;

- organizati evenimente.
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0