Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

LinkedIn pentru branduri: Obtine rezultate mai bune pentru pagina companiei

Tags: marketing, social media marketing, linkedin, trucuri, promotii personalizate

Vrei ca pagina de LinkedIn sa genereze mai multe vizualizari si mead-uri? Secretul este sa profiti sa avantajele senzationale ale instrumentelor gratuite pe care le ofera reteaua de socializare.
Pagina unei companii ofera mai multe oportunitati decat iti poti imagina: chiar si companiile mari uita sa le monetizeze. Si nu exista absolut niciun motiv pentru care companiile mici sa nu profite de resursele oferite cu darnicie tuturor!

Care sunt, pentru inceput, cele mai putin folosite caracteristici ale paginilor de companii, dar si cele mai importante daca vrei sa generezi lead-uri: imaginile header, taburile de produse/servicii si promotiile customizate din barele verticale. Vezi in poza de mai jos despre ce este vorba.


 
De ce nu ai integra tu toate aceste caracteristici in pagina ta, mai ales ca nu ai nevoie de un upgrade, deci nu trebuie sa platesti nimic?

1. Du-te la homepage, in partea dreapta sub EDIT si apasa pe EDIT PAGE.
 
2. Alege sectiunea IMAGE si incarca un PNG, JPEG sau GIF, de cel putin 646x220 pixeli. Nu mai mare de 2 MB insa.
 
3. Din moment ce tot esti aici, completeaza fiecare camp de pe pagina. Foloseste cuvinte cheie!

4. Du-te inapoi la butonul EDIT si da clic pe ADD PRODUCT AND SERVICE.
 
5. Aici adaugi toate bunatatile: selectezi produsul sau serviciul, adaugi o categorie si o descriere, pui detalii specifice, imagini care atrag atentia, clipuri YouTube, promotii personalizate, hyperlink-uri spre website.

Bucura-te, caci competitorii tai nu fac nimic din toate astea!

Sursa articol: socialmediatoday.com
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0