Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketingul prin social media: Cum sa-ti pastrezi fanii multumiti

Tags: social media marketing, consumatori, brand, incredere, autenticitate, recomandari, feedback

Aproape orice brand care se respecta are o baza de fani pe Facebook si pe alte retele de socializare. Insa nu orice brand stie cum sa interactioneze cu fanii, astfel incat acestia sa revina cu placere pe pagina acestuia, sa ii cumpere produsele si serviciile si sa le recomande apoi si prietenilor.
Ted Rubin, un specialist un social marketing, ne explica cum poate un brand sa relationeze in mod autentic cu fanii sai.
 
1. Fii autentic
 
Nu te preface, ci chiar fii autentic. Autenticitatea te va diferentia de competitie. Asadar, nu sterge feedback-ul negativ. Nimeni nu va da crezare unei pagini care contine doar feedback pozitiv. Raspunde oricarui fel de feedback primit, doar asa vei da dovada de autenticitate.
 
2. Castiga increderea consumatorilor
 
In social media marketing, recomandarile consumatorilor sunt extrem de valoroase. Pentru a fi recomandat si altora, un brand trebuie sa isi influenteze in mod pozitiv consumatorii si sa realizeze o conexiune adevarata cu acestia. Consumatorii trebuie sa fie atat de placut impresionati de calitatea produselor si serviciilor oferite si de sistemul de customer service, incat sa isi impartaseasca experienta cu toti prietenii din lista. Prin urmare, comunicarea dintre brand si consumatori trebuie sa fie autentica, relevanta si personala.
 
3. Ai grija de consumatorii care te recomanda
 
Pentru a avea succes in social media, este absolut necesar sa creezi si sa mentii o relatie reala cu consumatorii. Daca le castigi increderea, acestia te vor recomanda si prietenilor lor, iar tu vei castiga astfel clienti noi. Daca si noii clienti vor fi multumiti, acestia vor recomanda la randul lor brandul, si asa mai departe. Recomandarile din mediul online sunt extrem de pretioase si practic de neinlocuit. Asadar, ai grija de consumatorii tai, pastreaza-i multumiti, pentru ca acestia sa te vorbeasca de bine si altora.
 
4. Fii un prieten adevarat
 
Modul in care interactionezi cu fanii spune totul despre tine si despre brand. Esti cu adevarat interesat de fiecare consumator in parte si iei in considerare opinia tuturor? Esti atent la ce iti spune acesta, la nemultumirile lui si incerci sa ii solutionezi problemele? Fii un prieten adevarat si ti se va raspunde cu aceeasi moneda.

Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0