Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Metode de imbunatatit promovarea pe Facebook

Tags: facebook, promovare facebook, edge rank, utilizare social media, post target

Succesul unui brand pe Facebook nu se traduce doar prin numarul de fani pe care il are, ci mai ales prin numarul celor care vad postarile sale. In acest sens, reteaua de socializare dispune de un instrument care controleaza aceasta expunere. Se numeste EdgeRank si este algoritmul din spatele news feed-ului.
Optimizarea fluxului de stiri in asa fel incat sa creasca EdgeRank-ul este insa dificila si nu functioneaza dupa o reteta general valabila, noteaza Mashable.com. Totusi, exista cateva lucruri vor imbunatati considerabil impactul mesajelor postate pe Facebook.

1. Postati fotografii

Algoritmul celei mai mari retele de socializare pare sa ia in calcul atat fanii, cat si tipul postarii. Asta inseamana ca o persoana poate vedea fotografia postata de Coca-Cola, dar nu si link-ul post-ului.

Exista sase tipuri de postari: text simplu, fotografie, link, video, post platforma si interogatie. Primele patru dintre acestea sunt cele mai folosite, iar unul dintre ele are si cel mai mare succes. Este vorba despre postarile de tip fotografie, care, potrivit studiilor, beneficiaza de cel mai mare fan engagement. Mai exact, fotografiile primesc de 20 de ori mai multe like-uri, share-uri sau comentarii decat link-urile sau filmuletele video. De aceea, chiar si atunci cand aveti nevoie sa postati doar un link catre website-ul companiei, ar fi bine sa atasati acelui link si o fotografie. In cazul unei clip video, puteti sa-i atasati o imagine miniatura.

Alaturarea unei imagini oricarui mesaj postat pe Facebook va creste simtitor procentul fanilor care il vor vizualiza.
Ba mai mult, puteti deveni creativi prin transformarea unui mesaj text intr-o imagine cu text. In acest sens, Someecards va poate ajuta sa realizati propriul e-card. Sau puteti apela la memegenerator.net pentru a crea un meme.

2. Creati albume foto

In cadrul albumelor foto, una dintre imagini va aparea in format mare, iar celelalte in format mic, exact ca in cazul albumului de mai jos.



Acest gen de postari sunt total diferite fata de restul si atrag foarte usor atentia utilizatorilor. Ba mai mult, se pare ca EdgeRank-ul este influentat intr-o anumita masura de fiecare click-urile date unor link-uri ori pe albumele foto.

3. Scrieti mai mult text

Limita maxima de caractere dintr-un mesaj pe Facebook este de 5.000, suficient de mult pentru a scrie o intreaga poveste. De exemplu, organizatia Women Create Life, care nu are un website, posteaza articole intregi pe retea, unele avand chiar si 800 de cuvinte.

In astfel de situatii, postarile vor aparea in news feed cu un link „see more” care sa le permita utilizatorilor sa citeasca intregul text. Toate click-urile date pe acest „see more” sunt contorizate de catre Facebook, fiind luate in calcul la stabilirea Edge Rank-ului.

4. Targetati mesajele

Facebook dispune de un nou instrument de targetare a audientei (Post Target) cu ajutorul caruia fanii pot fi impartiti in grupuri in functie de anumite criterii precum varsta, sex, interese (like-uri), status marital, educatie, loc de munca, dar si in functie de criterii mai vechi precum limba, tara si oras.

Asadar, distribuiti mesajele in functie de aceste criterii pentru a fi sigur ca fanii vor interactiona cu ele. Desigur, cu cat mesajele vor fi mai targetate, cu atat vor ajunge la mai puti fani, insa acei fani vor interactiona cu ele.

De asemenea, se pot trimite si mai multe mesaje odata catre mai multe grupuri de audienta. Acest lucru va creste sansele ca mai multe persoane din fiecare subgrup sa vada si sa interactioneze cu mesajul.

Sistemul dupa care functioneaza news feed-ul Facebook este realtiv simplu: daca unei persoane care nu era fan al brandului, i-a placut la un moment dat subiectul abordat de acesta intr-un post, iar alti 10 prieteni de-ai sai au comentat la un post care face parte din aceeasi arie de interes ori demografica, atunci EdgeRank va arata post-ul respectiv si persoanei in cauza.  
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0