Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nu da pur si simplu Pin, ci optimizeaza ce postezi pe Pinterest

Tags: optimizare, pinterest, seo, facebook, cuvinte cheie

Daca esti retailer si vrei sa-ti cresti traficul si numarul de conversii, trebuie sa stii ca SEO pentru imagini pe Pinterest te va ajuta sa obtii rezultate foarte repede. Activitatea pe aceasta retea nu numai ca da nastere traficului de tip referral (mai mult chiar decat o fac Google+, LinkedIn si YouTube la un loc), dar te poate ajuta sa te conectezi cu clientii si potentialii clienti intr-o maniera mai benefica pentru ambele parti.
In caz ca nu ai observat, cautarea este acum centrata pe imagini: toti oamenii de marketing stiu ca suntem in era imaginii si au nevoie de o strategie adecvata. Pinterest, desi e pe piata de doi ani, de-abia acum a devenit o senzatie, cu peste 11 milioane de utilizatori, noua dintre care sunt conectati activi la Facebook. Se stie ca are o audienta predominant feminina (80%), plaja de varsta fiind intre 25-44 de ani, dar este si una dintre retelele cu cresterea cea mai rapida de pe web.
 
Pinterest trebuie sa le atraga atentia retailerilor, caci le da posibilitatea sa-si prezinte marfa (iar ultimele rapoarte arata ca predispozitia de cumparare este mare: 21% dintre cei care au vazut un articol pe un board l-au si achizitionat, conform PriceGrabbe), dar si sa afle ce-si doresc consumatorii (caci, prin Pinterest, pot ajunge la Twitter si Facebook).

Un sondaj Bizrate Insights efectuat in randul a 3.741 de persoane care au facut achizitii online, in luna martie, peste 1 din 4 cumparatori au facut cumparaturi de pe site-urile acre si-au prezentat produsele via Pinterest. In plus, 37 % dintre cumparatori au vazut articole pe gustul lor, fara a le cumpara insa.
 
Site-urile de e-commerce ce promoveaza articole vestimentare, alimentare, decoratiuni interioare si alte produse atractive vizual pot folosi Pinterest ca o extensie a site-ului principal, atragand link-uri prin afisarea de poze cu foarte putin text. 
 
Gap hare mai multe board-uri pe Pinterest, inclusiv GapFit ce promoveaza articole vestimentare sportive. Utilizatorii interesati sa afle mai multe despre produs dau clic pe poza si ajung la pagina cu informatii si de unde il si pot achizitiona. De notat faptul ca board-ul Gap include link-uri si imagini furnizand informatii si resurse relevante despre viata sanatoasa in general. Este o incercare de a-i face pe consumatori sa priveasca brand-ul ca o resursa, nu doar ca un advertiser.
 
Cum se face optimizarea pe Pinterest:
 
Butonul Pin It: Pune-l pe paginile cu produse pentru a le cerste vizibilitatea si pentru a putea posta pe Pinterest direct de pe site;

Profilul: Optimizeaza prin completarea profilului, ceea ce face ca produsele/ servicile tale sa fie mai usor de gasit. Numele si adresa ajuta cautarile sa ajunga la brand, iar descrierea atrage traficcul prin cuvinte cheie;

Board-urile: Titlurile trebuie sa fie relevante si sa contina cuvinte cheie. Alege corect categoriile pentru a creste vizibilitatea cautarilor pe Pinterest;

Pin-urile: Trebuie sa aiba descrieri puternice, sa foloseasca cuvinte cheie. Exista limita de 500 de caractere, asa ca orice cuvant cheie poate fi folosit de cateva ori. Nu exagera si asigura0te ca aceste cuvinte cheie sunt relevante;

Calitatea fotografiilor: E inutil sa mai spunem ca, daca pozele sunt bune, au paret de repin-uri;

Optimizarea filmuletelor: Pinterest are si o sectiune pentru filmulete unde, deocamdata, pot fi incarcate doare cele de pe YouTube. Optimizati-le in mod clasic;

Pin-uri pe Facebook si Twitter: Pinterest integreaza trimiteri catre ambele retele. Punand pin-urile si pe aceste doua platforme, putem ajunge usor la viralitate. 

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0