Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nu esti pe Twitter? Poti rata ocazii importante

Tags: twitter, instrument de marketing, brand, promovare brand, notorietatea brandului, promotii, fani

Site-ul de microblogging Twitter a devenit treptat una din cele mai populare retele de socializare. Motivul principal? Utilizatorii isi pot exprima gandurile si ideile simplu si concret, prin postari scurte. Twitter poate fi extrem de util si pentru branduri si companii de toate marimile, deoarece le permite sa interactioneze in mod direct cu clientii existenti si potentiali
Prin intermediul retelei, un brand poate anunta lansarea unor produse noi, promotii si concursuri si isi poate trimite fanii catre website-ul sau blogul companiei. Insa pentru a mentine atentia fanilor si a castiga clienti noi, este indicat sa nu se exagereze cu promovarea propriilor produse sau servicii prin intermediul site-ului.

Un brand ar trebui sa se concentreze mai mult asupra oferirii de continut valoros, interesant si relevant, in loc sa incerce sa isi promoveze in mod constant produsele.
 
Daca nu ati incercat Twitter pana acum, vi se poate parea ca limita de 140 de caractere nu va ofera suficient spatiu pentru a putea transmite un mesaj adevarat fanilor dvs. Insa nu este asa. Tweet-urile pot lua diverse forme si puteti alege propriul mod de comunicare cu consumatorii.

Unele branduri aleg sa distribuie link-uri catre articole si studii interesante, altele folosesc Twitter pentru a adresa intrebari pertinente consumatorilor si pentru a afla astfel ce anume isi doresc acestia.
 
Twitter este mediul ideal in care va puteti construi o retea de cunostinte profesionale si unde puteti intalni persoane influente din domeniul dvs. de activitate. Sau puteti introduce diverse cuvinte cheie pentru a observa ce discutii exista deja pe temele respective.
 
Ca instrument de marketing, Twitter va ajuta sa cresteti notorietatea brandului si sa atrageti audiente cat mai variate. Atunci cand raspundeti in mod relevant unui tweet postat de altcineva, veti face automat reclama propriului brand.
 
Si nu trebuie sa va faceti griji nici in privinta timpului petrecut pe site. Avand in vedere popularitatea crescanda a retelei, exista din ce in ce mai multe instrumente care va permit sa actualizati statusul fara a mai fi nevoie sa intrati in cont, cum ar fi TweetDeck, Twitterific sau Thwirl.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0