Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Nu-ti ajung cele 140 de caractere pe Twitter? Descurca-te, mai multe nu primesti!

Tags: twitter, mesaj, client, participare concurs, tweet

Poate vi s-a intamplat de multe ori sa vreti sa anuntati o noua oferta sau un nou concurs pe Twitter si sa va enervati pentru ca mesajul era prea lung si erati nevoiti sa il stergeti si sa o luati de la capat.

Cele 140 de caractere sunt insa suficiente, trebuie doar sa ne "optimizam" un pic exprimarea. Pe termen lung, cine stie, poate ne transformam cu totii in copywriteri. Asta daca se intreba cineva care e fata ascunsa a Twitterului.

Vorba lunga, saracia omului. De ce sa ne pierdem in detalii? Mai bine zis, de ce sa-l pierdem pe client in detalii? Scurt si la obiect, cam asa ar trebui sa arate fiecare tweet pe care il trimitem mai departe catre cei care s-au abonat la contul nostru.

Daca toata lumea stie ca e soare afara sau ca, dimpotriva, ploua, nu are niciun sens sa ii informam si noi inca o data de ceea ce este deja evident si sa ne consumam astfel in mod inutil cele 140 de spatii in care am putea formula un indemn sau am putea prezenta o oferta care sa ii aduca pe site-ul nostru.

Scrie mai intai separat mesajul pe care vrei sa il transmiti. Daca iti place cum suna si te-ai asigurat ca este suficient de scurt, atunci doar o pana de curent te mai poate opri. De cele mai multe ori insa, chiar daca mesajul scris initial va transmite ce iti doresti, nu va fi suficient de scurt asa ca va trebui sa il reformulezi printr-o varianta mai scurta.

Scapa de cuvintele subintelese, avand insa grija ca mesajul final sa aiba sens si sa fie usor de inteles si chiar de tinut minte! Foloseste adresarea directa si indeamna intotdeauna la actiune (fie ca este vorba de participarea la un concurs, de sharing, de testarea unui produs, de o invitatie etc.).

Daca poti sa prescurtezi fara sa cazi insa in extrema unui adolescent care foloseste in mod excesiv prescurtarile, profita si transmite mesajul dorit intr-o forma care sa tina cont de recomandarile de mai sus.

Nu uita insa de creativitate, originalitate, umor si stil personal! Mai bine zis, nu le jertfi in favoarea unui text in care ai rezumat intreaga istorie a Antichitatii. Sa ai insa in vedere atunci cand scrii ca, in afara de cele 140 de caractere pentru un mesaj, altele nu mai primesti.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0