Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Obiceiuri la care brandurile trebuie sa renunte in social media

Tags: marketing, social media, facebook, google+, greseli in social media

Este usor sa dobandesti un obicei. Cand incerci sa schimbi modul in care faci lucrurile si esti foarte ocupat, cel mai adesea faci ceea ce faceai si inainte. Poate crezi ca micile tale obiceiuri nu au impact major, dar ele pot sa fac rau brandului.
Iata o lista cu cel mai des intalnite greseli care ii indeparteaza pe clienti de tine.

Ceri share-uri si retweet-uri

Sincer acuma, nu exista nimic mai descurajant decat sa vezi oameni sau pagini postand o oferta pe care sa te roage sa o partajezi mai departe. Nu numai ca par disperati, dar nu atrage deloc engagement si nu ajuta cauza in niciun fel. Este echivalentul online al aducerii mai multor straini la un loc pe care sa-i rogi apoi sa-ti fie prieteni, ei urmand sa te aprobe entuziast.

Daca postezi ceva asemanator, numai prietenii apropiati iti vor face pe plac. Ceilalti te vor ignora sau se vor enerva. 

Postezi imagini distorsionate

Site-urile au devenit mult mai vizuale, asa ca sunt pline de poze. Afla deci care sunt dimensiunile corecte pentru coperta de pe Facebook si de pe Google+.

Facebook si-a mai indulcit regulile privind poza de pe coperta, asa ca poti baga acolo si ceva material promotional, mai ales daca rulezi o campanie sau o promotie. 

Supracompensezi pentru inactivitate

Daca ai o afacere mica si nu ai pe cineva angajat sa se ocupe de conturile tale de social media, pot aparea momente cand, zile la rand, nu vei posta nimic. Asta este o greseala, insa tot o greseala este si faptul sa postezi zeci de mesaje intr-o zi, pentru a compensa.

Inactivitatea nu ii va face pe oameni sa te scoata din lista de prieteni, dar o vor face daca le incarci feed-ul cu nenumarate actualizari de status. Se vede mai repede si este enervant.

Social media nu este un joc cu numere. 

Ignori cererile primite

Daca cineva iti pune o intrebare perivind business-ul tau, incearca sa raspunzi cat mai repede posibil. Daca nu o faci imediat, probabil nu o vei face niciodata.

Concursuri cu Like si Share

Acestea sunt impotriva regulamentelor facebook. In felul acesta nu vei reusi, oricum, sa-ti implici fanii sa relationeze cu continutul tau. Ii faci doar sa apese un buton si sa te astepti sa existe si o continuare a acestei actiuni. 

De fapt, din moment ce nu poti gazdui decat un numar limitat de concursuri, nu vei avea nimic de castigat. Pe Facebook, de exemplu, daca ai multi fani si un engagement m ic, continutul tau este afisat mai jos in feed-uri. 

Sincronizezi postarile pe platforme

Vei avea momente in care iti vei dori sa postezi un anume continut pe mai multe platforme. Oricare ar fi motivul, fa-o manual si personalizeaza postarea.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0