Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Optimizeaza-ti campania de promovare in social media prin 5 pasi simpli

Tags: social media, campanie, optimizare, vanzari, trafic, promovare

O campanie de promovare in social media poate parea floare la ureche mai ales ca inca persista impresia ca in social media regulile pot fi modificate dupa bunul plac.


Desi ne place sa spunem ca regulile sunt facute pentru a fi incalcate, s-ar putea ca aceasta expresie sa nu mai fie pe gustul nostru atunci cand campaniile de promovare nu ne vor aduce niciun rezultat sau, mai bine spus, vor aduce rezultate cat se poate de slabe.

Iata cativa pasi de care trebuie sa tinem cont pentru reusita unei campanii de promovare in social media:

1. Identifica acele parti din campanie care pot fi optimizate.

Cand diseci o campanie, vei vedea ca optimizarea are in vedere imbunatatirea continutului, a linkurilor, a indemnurilor, a alegerilor pe care le facem in ce priveste canalele de comunicare etc. Primul pas este identificarea acelor parti din campanie care pot fi optimizate si care, odata schimbate, ar avea un impact pozitiv asupra campaniei.

2. Inregistreaza progresele pe care le faci.

Nu ai cum sa controlezi ceea ce nu urmaresti si nu masori. Inregistreaza datele pe care ti le ofera statisticile si fa comparatii pentru a vedea ce functioneaza si ce nu.  Alege acele elemente care au adus cele mai bune cote si analizeaza-le indeaproape pentru a intelege de ce functioneaza.

3. Traseaza linia de start.

Inainte de a trece la o noua campanie de social media, este important sa stii de la ce punct pleci. In caz contrar, nu vei putea sa-ti cuantifici rezultatele si nu vei sti cat de mult ai avansat. Daca doresti sa iti cresti vanzarile, va fi nevoie sa stii care e situatia actuala a traficului pe site, de exemplu.

4. Urmareste si gestioneaza o campanie in timp real.

Odata campania lansata, datoria ta este sa urmaresti cu atentie cifrele pe care le vor afisa statisticile. Vei reusi astfel sa reactionezi in timp real si sa aplici solutii pe masura ce campania inainteaza. Asta inseamna sa poti schimba mesajul cu unul mai bun, sa postezi la o ora diferita sau sa adaugi noi elemente vizuale.

5. Retrospectiva campaniei.

Analizeaza intreaga campanie dupa ce aceasta se incheie. Evalueaza parcursul acesteia de la lansare si pana la final si incearca sa stabilesti cat de bine a functionat mesajul transmis. Aceste informatii te vor ajuta sa imbunatatesti si campaniile viitoare chiar daca va trebui sa personalizezi aceste date si sa le aplici tinand cont de noua campanie si de noile obiective.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0