Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Postarile din social media: 4 principii de baza

Tags: social media, retele de socializare, call-to-action, continut, distribuire, like, stil propriu

Cum ar trebui sa arate continutul postat de un brand pe canalele social media? Iata cateva recomandari utile:
1. Pastreaza continutul scurt si la obiect

Continutul mai scurt este intotdeauna preferat pe retelele de socializare. Cu cat acesta este mai digerabil, cu atat va fi mai citit si distribuit mai departe. In primul rand, actualizarile de stare nu trebuie sa fie in niciun caz lungi, deoarece isi pierd din impact.

Daca esti atent, vei descoperi ca de multe ori folosesti cuvinte de umplutura care sunt inutile si care pot fi eliminate cu usurinta. Orice ai face, evita postarile stufoase si greoaie.
 
2. Personalizeaza-ti continutul

Adopta un stil propriu, personalizat. Fie ca este usor umoristic, fie ca este mai serios, acesta trebuie pastrat pe tot parcursul interactiunilor online si sa se potriveasca imaginii generale a brandului. Daca vei adopta un stil propriu, vei avea un impact mai mare asupra vizitatorilor si acestia se vor simti mai apropiati de brand.
 
3. Aeriseste continutul

Nu face greseala de a inghesui prea mult continut laolalta. Foloseste mai multe spatii intre randuri atunci cand postezi ceva pe retelele de socializare, astfel incat mesajul sa fie mai usor de citit. Acest aspect este esential, indeosebi atunci cand le ceri fanilor sa faca ceva (call-to-action).
 
4. Solicita un call-to-action

Inainte sa postezi o actualizare, intreaba-te care este scopul principal al acesteia. Doresti sa atragi mai multi vizitatori pe site, sa primesti like-uri, comentarii sau sa ti se distribuie continutul? Indiferent de scop, solicita o actiune din partea cititorilor:
 
"Da like daca…"
 
"Spune-ne opinia ta…"
 
"Lasa-ne un comentariu cu privire la…"
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0