Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Principiul Less is more functioneaza si in marketing-ul pe Facebook

Tags: marketing pe facebook, less is more, promovare brand, pagina de brand, fani facebook

Cum iti poti promova in mod optim brandul pe Facebook? Daca credeai ca simpla distribuire a unor informatii este de ajuns, este cazul sa iti reanalizezi intreaga strategie. Cel putin asa sustine Peter Shankman, un antreprenor de succes cu experienta bogata in marketing si consultanta.
Cheia succesului sta de fapt in respectarea principiului “Less is more” (Mai putin inseamna mai mult). Avand in vedere toate modificarile recente aduse paginilor de brand, in special dupa implementarea noului format Timeline, este foarte dificil de prezis ce anume functioneaza si ce nu cand vine vorba de marketing si promovarea unui brand pe Facebook. Iar cele mai multe studii indica faptul ca noul Timeline pentru branduri a facut mai mult rau decat bine bazelor de fani ai brandurilor.
 
“Trebuie sa captezi si sa mentii atentia fanilor si sa te asiguri ca acestia simt ca fac parte dintr-o comunitate – nu doar ca li se face publicitate”, ne spune Shankman, “iar apoi acestia vor face singuri reclama brandului.”
 
Iata si alte sfaturi utile din partea acestuia:
 
1. Nu fii repetitiv
 
Daca continui sa adaugi aceleasi informatii pe pagina de Facebook, cu siguranta vei pierde multi fani, ne avertizeaza Shankman. In schimb, acesta ne sugereaza sa adaugam continut de valoare si unic, in loc sa distribuim aceleasi informatii pe toate retelele de socializare. Astfel, cand fanii stiu la ce sa se astepte cand iti acceseaza pagina de brand, vor reveni sa citeasca continutul de valoare in loc sa apese butonul Back.
 
 
2. Nu ai nimic interesant de spus? Mai bine nu spui nimic
 
Pentru a oferi continut interesant si inteligent, Shankman ne da urmatorul sfat: sa interactionam si sa discutam cu fanii. Le putem adresa intrebari referitoare la calitatea produselor oferite sau ii putem ruga sa completeze chestionare prin care sa stabilim ce anume isi doresc sa primeasca din partea brandului, aceste metode fiind mult mai eficiente decat ne agasam fanii cu materiale promotionale.
 
Shankman ne aminteste de asemenea ca niciun brand nu este scutit de comentariile negative din partea unor clienti nemultumiti sau care au avut o experiente neplacuta legata de un produs sau serviciu. Asta nu inseamna ca trebuie sa stergem sau sa ignoram plangerile si comentariile negative. Fanii vor fi mult mai receptivi atunci cand adoptam o atitudine de transparenta si obiectivitate.
 
 
3. Nu complica lucrurile fara rost

Shankman ne recomanda sa oferim fanilor continut personalizat, care sa fie adaptat preferintelor audientei tinta, nu doar informatii pe care noi le gasim interesante despre brand. De asemenea, nu trebuie sa tratam pagina de brand de pe Facebook ca o prelungire a blogului sau a website-ului companiei.
 
“Facebook este un instrument complet diferit, nu poti reproduce aici intregul continut al website-ului”, ne precizeaza acesta.
 
Acesta adauga ca niciun brand nu este identic cu altul, prin urmare nu exista o reteta de succes pentru pagina de brand de pe Facebook. Asadar, cum putem identifica ce anume functioneaza si ce nu? Intrebandu-ne fanii care ne acceseaza zilnic pagina.
 
In concluzie, Shankman ne spune ca totul se rezuma la ceea ce isi doreste audienta, nu la ce brand. Daca oferi continut pentru brand si nu pentru fani, atunci nu ii vei motiva pe acestia sa iti reviziteze pagina, ba chiar s-ar putea sa dea Unlike paginii. “Ofera-le fanilor motive sa ramana pe pagina si sa isi doreasca sa comunice cu alti fani,” ne sugereaza Shankman la final.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Victor 06-Iul-2012 01:45:37
Un ghid pentru Facebook Marketing:
<a href="http://www.vectorash.ro/facebook-marketing-guide/" title="Facebook for Business">Facebook for Business and Best Practices Guide</a>

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0