Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Promotiile pe Facebook: lucruri interzise vs. lucruri permise

Tags: facebook, promotii, promovare, reguli, concurs

Atunci cand lansezi un concurs pe Facebook s-ar putea sa te trezesti aruncat in mijlocul unei vijelii ametitoare pentru care nu erai pregatit. Multe dintre regulile inscrise in conditiile de folosire a unei pagini de brand pot fi incalcate fara ca tu sa-ti dai seama, iar pagina ta poate fi inchisa.
Cu toate acestea, exista cateva sfaturi de care trebuie sa tinem cont pentru a ne asigura ca promovarea pe Facebook nu incarca nicio regula.

1. Orice campanie de promovare se va efectua prin intermediul unei aplicatii externe fara a folosi direct platforma de Facebook in care intra si pagina de evenimente, grupurile sau orice alte aplicatii conexe.

2. Orice concurs va trebui sa mentioneze ca nu este sponsorizat de Facebook, administrat sau asociat cu reteaua.

3. Trebuie sa formulezi reguli clare ale concursului care sa fie vizibile direct in aplicatia aleasa.

4. Poti colecta adresele de e-mail ale celor inscrisi sa participe in concurs, aceasta fiind o regula acceptata de Facebook.

5. Nu ii poti contacta pe castigatorii concursului prin intermediul Facebookului si nici prin postarea pe pagina cuiva.

6. Nu poti alege in mod aleatoriu un castigator dintre toti concurentii, ci va trebui sa folosesti o aplicatie externa pentru a genera un numar care sa desemneze castigatorul.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0