Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclamele pe Facebook: Cum sa le faci sa capteze atentia

Tags: facebook, facebook ads, reclame facebook, sfaturi facebook ads

Desi reprezinta un spatiu relativ nou de promovare, Facebook a devenit deja un loc aglomerat nu doar din cauza celor peste 1 miliard de utilizatori, ci si din cauza reclamelor. Partea din dreapta a site-ului este mereu plina cu casute publicitare, care mai de care straduindu-se sa fure privirea utilizatorului.
Exista insa niste trucuri care vor face ca asa-numitele Facebook Ads sa capteze atentia. Seomoz.org a trecut in revista cateva dintre ele.

1. Folositi-va de brand

RSPB a reusit sa iasa in evidenta cu aceasta reclma intrucat s-a folosit de un element din natura similar cu logo-ul de brand si mai ales s-a folosit de trei ori de brand in reclama.



2. Folositi-va de timp si de trucul stocului limitat


Sky a apelat cu succes la metoda ofertei limitate, repetand mesajul „ultima sansa” si asezandu-l in cadrul imaginii.



Capital One in schimb s-a folosit de factorul timp si de sloganul „1 minute response”. In plus, a inclus un call de action in cadrul imaginii.



3. Apelati la suprarealism si la umor

In cazul BetDash, vacuta din imagine nu are nimic de-a face cu textul reclamei, insa reuseste sa capteze atentia cu brio.



Iata o alta reclama care apeleaza la suprarealism. Caricatura lui primului ministru al Marii Britanii, David Cameron, starneste interesul.




4.  Apelati la imagini distorsionate sau de desen animat

Utilizatorii vor scana mai degraba pagina, decat o vor citi, asa incat un element ciudat ca atrage cu siguranta atentia.





5. Folositi prim-planuri


Imagini de tip portret cu fete frumoase care privesc direct in camera sunt inca eficiente.



6. Folositi culoare


Un mod facil de a iesi in evidenta este prin apelul la paleta de culori. Facebook utilizeaza mai ales culori foarte reci, precum albastru, asa ca nuante de galben, portocaliu si rosu vor capta privirea.




Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0