Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Strategii de social media care functioneaza

Tags: marketing, social media, strategii de social media, facebook, twitter

Social media nu sunt gratuite. Nici nu iti vor aduce rezultate imediate. Si nici nu pot compensa pentru un produs sau serviciu deficitar.
Daca intelegi asta, atunci iata si cateva sfaturi care sa te ajute sa te implici intelept:
 
1. Asculta, apoi vorbeste 
 
Am mers la mare si m-am indreptat obosita moarta spre hotelul Vegas, unde imi rezervasem o camera. Spre uimirea mea, coada la check-in era uriasa. Dupa vreo 45 de minute, am scris pe Twitter ca m-am plictisit de moarte. Nu mi-a raspuns nimeni de la Vegas, dar Hotelul Pelican s-a aratat empatic: Ne pare rau ca ai o experinta neplacuta, Alina. Speram ca vei avea totusi o vacanta reusita.

Nu m-am mutat la celalalt hotel, dar i-am dat Like pe Facebook si data viitoare cand ma voi intoarce in statiune ma voi duce sigur acolo.
 
2. Raspunde (tuturor!)

60% dintre branduri nu vin in intampinarea prospectilor pe Twitter, Facebook sau pe alte canale de comunicare. Daca tu vei avea o atitudine diferita vei avea si un mare avantaj si poti sa 'furi' clienti. Daca un client se plange de ceva pe peretele tau, nu sterge comentariul. Poti sa dai un raspuns public prin acre anunti ca vei rezolva problema. Trimite-i nemultumitului si un mesaj privat, spunandu-i ce vei face pentru a-i veni in intampinare.
 
Sterge doar mesajele care sunt obsecene sau bigote. 
 
3. Spune, nu vinde

Social media sunt extrem de puternice atunci cand sunt folosite pentru a spune povesti, nu pentru a vinde produse. 

Gandeste-te la inceputurile tale ca om de afaceri, la experientele tale de lider, la clientii alaturi de care ai depasit multe obstacole, la provocari cu angajatii, la parteneriate. Uita-te in jurul tau si gaseste o poveste despre care sa vorbesti.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0