Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Trei din cinci clienti asteapta raspunsul brandului via social media

Tags: social media, raspunsul brandului, sondaj, china, brazilia, informatii personale

Un nou raport dat publicitatii de agentia Arnold Worldwide reintareste ideea ca este vital ca brandurile sa raspunda intrebarilor de pe conturile de social media, deoarece 59% dintre consumatorii globali se asteapta mereu sa citeasca comentariile-raspuns, scrie simplezesty.com.
Procentajul este foarte ridicat, pentru ca oamenii de pe pietele emergente asteapta mai mult de la branduri online, conform raportului. 83% dintre respondentii din China si 74% dintre respondentii din Brazilia asteapta un raspuns de la brand, dupa ce au postat un comentariu. De partea cealalta a spectrului, utilizatorii americani si britanici au asteptari mai mici: doar 39%, respectiv 40%, spun ca li se va raspunde.
 
De asemenea, aproape 60% dintre respondentii din toata lumea au postat comentarii pozitive sau negative referitoare la un serviciu al unui brand. Toate acestea au un impact asupra experientei consumatorului si a modului in care acesta percepe brandul, 46% spunand ca respecta brandurile care raspund si contribuie la discutiile despre serviciile comentate de clienti.
 
Conform Arnold International, cea mai vocala natiune este China, unde aproape trei patrimi (74%) dintre respondenti au spus va au postat comentarii despre serviciile si produsele brandurilor. Brazilia vine tare din urma cu 68%.
 
Sondajul a centralizat raspunsurile online a 2.400 de persoane din SUA, Marea Britanie, Brazilia si China si a fost realizat in luna aprilie 2012. Din punct de vedere demografic, plaja de respondenti a fost egal impartita in functie de gen, participantii avand varste peste 18 ani.
 
Asistam la nasterea unui nou trend: consumatorii devin mai vocali, iar brandurile trebuie sa le satisfaca cererile, sa faca eforturi sa comunice cu ei. Ceea ce nu e complet dezavantajos pentru branduri, caci 67% dintre intervievati au raspunsa ca sunt dispusi sa impartaseasca informatii personale daca obtin servicii imbunatatite.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0