Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Trucuri utile pentru atingerea audientei tinta pe Facebook, Twitter si LinkedIn

Tags: audienta tinta, twitter, facebook, linkedin, atragerea audientei tinta, social media marketing, strategii in social media

Daca doresti sa iti impresionezi clientii cu campanii inovative pe retelele de socializare, este important sa iti adaptezi strategia de social media marketing si sa cunosti cu adevarat preferintele audientei tinta.
Compania Return On Digital a realizat un infografic interesant care ofera companiilor si marketerilor informatii importante privind factorii care influenteaza succesul unei campanii in social media.
 
Iata care sunt cele mai importante observatii:
 
Facebook
- evita postarea de continut in week-end
- nu posta continut doar pentru ca „trebuie”
- nu sterge comentariile negative, ci raspunde in mod corespunzator oricarui feedback venit din partea clientilor
- pe Facebook, interactiunea cu audienta tinta trebuie sa fie cat mai personala. Paginile de brand contin toate informatiile pe care clientii ar trebui sa le stie despre companie.
- continutul postat intre orele 13 si 16 este cel mai vizualizat
- este important sa studiezi audienta tinta pentru a afla ce informatii distribuie fanii
- imaginile genereaza o rata de interactiune cu 200% mai ridicata
 
Twitter
- nu fura continut, redistribuie continutul altor utilizatori, facand referire la acestia
- evita postarea de continut dupa ora 8 seara
- nu te lauda utilizand profilul de brand
- tweet-urile postate dupa-amiaza sunt cele mai vizualizate
- link-urile plasate in inceputul tweet-ului primesc cele mai multe click-uri
- cele mai accesate tweet-uri contin intre 120 si 130 de caractere
- Twitter este ideal pentru postari scurte, actualizari, monitorizarea conversatiilor si gasirea unor clienti potentiali
 
LinkedIn
- este important sa corectezi orice greseala gramaticala sau ortografica
- nu posta o poza la intamplare. Alege o fotografie care te reprezinta si care sa reprezinte compania
- nu uita ca LinkedIn este o retea adresata profesionistilor – adopta o atitudine profesionista
- posteaza doar actualizari relevante pentru companie sau industria in care activezi
- LinkedIn este principala retea de socializare adresata profesionistilor si companiilor din intreaga lume
- utilizeaza cele mai noi functii disponibile pentru a ajunge la persoane influente din domeniu
- creeaza un grup pentru a putea purta discutii interesante despre brandul tau sau industria in care activezi
 
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0