Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vesti rele pentru Pinterest?

Tags: pinterest, mix marketing, afacere, antreprenori, promovare

In ciuda valului de stiri care s-a invartit in ultimele luni in jurul platformei Pinterest, faima pare sa fie mai mult intretinuta de media decat de antreprenorii care folosesc efectiv acest site pentru a-si promova afacerea.
Daca pana nu demult intalneam la tot pasul idei de folosire a site-ului pentru promovarea acerba a unor produse, s-ar parea ca studii recente demonstreaza ca afacerile nu se orienteaza atat de mult catre aceasta platforma.

44% dintre cei chestionati printr-o cercetare intocmita de The Creative Group au raspuns ca nu sunt interesati de aceasta reteta de socializare si ca nu vad niciun motiv care sa ii determine sa foloseasca acest site in interesul afacerii.

Astfel, doar 7% dintre respondenti au declarat ca folosesc site-uri cu un continut axat pe imagini pentru a-si dezvolta afacerile, in vreme ce doar 10% au mentionat ca au de gand sa foloseasca astfel de site-uri in viitor pentru afacerile lor.

Doar 24% dintre directorii executivi din agentiile cu peste 100 de angajati au mentionat ca folosesc Pinterest in mixul de marketing, iar 6% au declarat ca au de gand sa creeze un cont pe acest site.

Traficul pe Pinterest a ajus la 21,2 milioane de vizitatori unici in iulie 2012, in vreme ce acum 6 luni site-ul inregistrase 11 milioane de unici. Prin comparatie, Facebook a atras in iulie anul curent nu mai putin de 160,3 milioane de vizitatori unici.

Ramane de vazut daca si numarul celor care folosesc Pinterest va creste asa cum a crescut numarul vizitatorilor sau daca antreprenorii se vor orienta catre noi mijloace de promovare a afacerilor.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0