Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 clisee pe care antreprenorii le aud si trebuie sa le ignore

Tags: oameni de afaceri, sfaturi de la antreprenori, tranzactii de succes, idei marete

Daca antreprenorii din jurul tau tau iti dau unele sfaturi despre afaceri, asta nu inseamna ca trebuie sa ii si asculti. Chiar daca au avut cateva tranzactii reusite, nu poti avea prea mare incredere in sfaturile oamenilor de afaceri care se afla la inceputul carierei.
In plus, ceea ce a functionat pentru un antreprenor, nu trebuie neaparat sa functioneze si in cazul tau. Din contra, poate fi exact calea opusa fata de cea pe care trebuie sa o urmezi. Trebuie sa fii foarte atent atunci cand urmaresti pe cineva si iti propui sa-l ai drept exemplu, deoarece lumea se schimba repede si industria de asemenea.
 
Iata cateva sfaturi pe care multi antreprenori le aud la tot pasul, insa trebuie sa le ignore:
 
1. Incepe cu o idee mareata
 
Probabil acesta este cel mai comun sfat prost pe care l-ai intalnit. In cultura noastra exista in general o presiune tot mai mare pentru a avea idei marete, iar atunci cand auzim o idee geniala avem impresia ca putem schimba lumea. Din pacate, nu este chiar asa. O idee buna este doar o simpla piesa dintr-un puzzle, iar in unele cazuri chiar este mai bine sa iti bati capul mai putin pentru astfel de idei. Astfel te vei concentra mult mai bine pe ceea ce este cu adevarat important, cum ar fi ceea ce trebuie sa livrezi pe piata cat mai repede.
 
2. Intreaba clientii ce isi doresc
 
Exista o singura problema in aceasta situatie: ceea ce spun oamenii este foarte diferit de cele mai multe ori de ceea ce fac ei cu adevarat. Daca oamenii iti vor spune ca sunt dispusi sa plateasca suma x pentru o anumita aplicatie a ta, asta nu inseamna ca si-o vor achizitiona neaparat. Un sfat bun nu este sa ii intrebi ce isi doresc, ci sa observi singur ceea ce fac si ce le place chiar acum.
 
3. Fii proactiv
 
Cu siguranta este grozav sa te conectezi si sa socializezi cu cei care au influenta pe retelele sociale sau sa fii proactiv fata de cei pe care ii intalnesti, insa in unele cazuri, strategia de marketing consta in a fi capabil sa reactionezi in timp real fata de o oportunitate, atunci cand o intalnesti.
 
4. Renunta la alt loc de munca
 
Daca iti privesti cu seriozitate afacerea, trebuie sa te concentrezi asupra ei tot timpul, asta iti vor spune majoritatea oamenilor. Aici este o situatie cu dus si intors, in a fi capabil sa lucrezi pentru afacerea ta personala, pentru care ai o adevarata pasiune si sa iti pastrezi in acelasi timp si actualul loc de munca. Depinde doar de tine si de cat timp esti dispus sa investesti in aceste activitati, insa trebuie sa stii ca ai posibilitatea de a le realiza pe amandoua daca asta iti doresti.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0