Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 metode de imbunatatire a vanzarilor online

Tags: vanzari online, cum sa cresti vanzarile, sfaturi de marketing online

Pentru ca traim in era internetului, dezvoltarea si succesul oricarei afaceri va incepe in mediul online.
Pentru a te ajuta sa iti dezvolti afacerea si a-ti creste vanzarile online, iti voi oferi cateva sfaturi, utile in orice domeniu ar activa compania ta, eficiente atat pentru marketing-ul online, cat si pentru cel clasic, iar aplicarea lor nu te va costa nimic.


1. Promoveaza un singur produs pe site-ul tau

Aceasta metoda se refera la focusarea pe un singur produs. In loc sa incerci sa multumesti fiecare om in parte prin promovarea unei game largi de produse cu foarte putine detalii despre fiecare produs in parte, mai bine concentreaza-te pe promovarea unui singur produs sau a unui set de produse asemanatoare, dar pe care sa le detaliezi, pentru a atrage atentia vizitatorilor.
 
2. Beneficii oferite de titlu

De cele mai multe ori, numele magazinului online joaca un rol foarte important in vanzarea produselor si atragerea publicului tinta. Un nume de succes ar trebui sa evidentieze problema si sa sublinieze beneficiul produsului sau al serviciului tau cu ajutorul caruia sa combata prolema.

3. Prezinta o problema si arata cum se rezolva

Detaliaza in primele paragrafe de prezentare ale site-ului problema prezentata in titlu. Astfel arati publicului ca ii intelegi problemele si ca esti alaturi de el. Odata ce problema a fost stabilita, poti incepe sa-ti prezinti produsul sau serviciul ca fiind solutia problemei. S-ar putea sa te alegi cu cativa clienti noi.

4. Concentreaza-te pe vizitatorii site-ului

Cele mai de succes vanzari online se concentreaza pe clienti. In referintele produsului incearca sa nu vorbesti la persoana intai "eu", "noi", ci fa referire la persoana a doua, adreseaza-te direct publicului tau pentru a-l apropia. De multe ori agentii de vanzari uita aceasta regula de aur si risca sa isi indeparteze clientii.
 
5. Stimuleaza cererea produsului prin adaugarea imaginilor


Prin adaugarea unor imagini produsului tau se stimuleaza  simtul vizual al publicului target. Este dovedit ca imaginea unui produs il face sa fie mai tangibil si mai real pentru vizitatori, devenind un instrument foarte folositor in vanzari.
 

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0