Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 moduri de crestere a engagement-ului prin imagini

Tags: fotografii, imagini, crestere engagement, consumatori, clienti potentiali, imaginea brandului, promovarea produselor

Foloseste-te de fotografii pentru a oferi fanilor o experienta de neuitat! Iti prezentam in continuare 5 sfaturi utile pentru a creste engagementul utilizatorilor cu ajutorul imaginilor.
1. Promoveaza-ti produsele
Foloseste cele mai bune imagini pentru a starni interesul potentialilor clienti si a scoate in evidenta trasaturile produselor oferite. Arata-te utilizatorilor care sunt beneficiile produsului tau, ce anume diferentiaza produsele tale de cele ale concurentei. Iesi in evidenta.
 
2. Spune povestea companiei
Ofera-le clientilor o poveste interactiva a companiei. Imaginile iti fac povestea memorabila deoarece oamenii retin mult mai usor informatiile atunci cand sunt insotite de elemente vizuale. Ca orice poveste, si cea a companiei ar trebui sa aiba un inceput, un continut si un sfarsit. Solicita angajatilor sa iti ofera fotografii inedite, care sa diversifice si mai mult povestea.
 
3. Arata-le consumatorilor cum sa foloseasca produsele
Foloseste-te de fotografii pentru a arata clientilor existenti si potentiali pas cu pas modul de utilizare a produselor. Combina textul cu fotografiile pentru ca respectivii cititori sa inteleaga in profunzime cum functioneaza produsele.
 
4. Personalizeaza-ti brandul
Oamenii sunt mai receptivi atunci cand stiu ca in spatele unei companii se afla tot oameni ca si ei. Utilizeaza in mod creativ fotografiile pentru a conferi o imagine mai personala brandului. De exemplu, poti arata cum arata o zi obisnuita de lucru in cadrul companiei. Fii cat mai natural pentru a avea cat mai multa credibilitate.
 
5. Ofera-le clientilor sansa de a fi cat mai creativi
Permite-le cititorilor sa aiba propriul moment de glorie. Acestia isi pot urca propriile fotografii sau ii poti incuraja sa isi spuna parerea cu privire la produsele oferite.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0