Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa iti pregatesti afacerea pentru sezonul de cumparaturi de dinaintea sarbatorilor de iarna

Tags: perioada cumparaturilor de sarbatori, cumparaturi pentru craciun, sezonul vacantelor de iarma

Pentru ca se apropie perioada cumparaturilor si vacantelor din sezonul de iarna, trebuie sa muncesti mai mult ca niciodata acum, in pragul sfarsitului de an, cand cifra afacerii tale trebuie sa fie una mai mare fata de lunile obisnuite.
Incepand de acum si pana in pragul sarbatorilor trebuie sa fii mai organizat si sa ai angajati care muncesc mai mult si mai bine pentru a face din afacerea ta una dintre preferatele clientilor. Sa fii pe placul clientilor in acest sezon inseamna si satisfactie financiara pentru tine.

Pentru a-ti reimprospata afacerea in pragul sarbatorilor de iarna si a tine piept competitorilor ti-am pregatit o lista cu sfaturi de care ar trebui sa tii cont.

1. Trebuie sa cunosti tendintele

Ce este cool in acest moment in industria in care activeaza afacerea ta? Care sunt preferintele clientilor pentru acest sezon si care sunt tentatiile la moda din aceasta iarna? Trebuie sa te asiguri ca afacerea ta ofera clientilor aproape orice din ceea ce cauta in domeniul in care lucrezi. Pentru a fi la curent cu toate aceste detalii si tendinte este recomandat sa vorbesti cu furnizorii si cu clientii fideli.

2. Fa inventar

Pentru ca afacerea ta sa atraga cat mai multi noi clienti, ar trebui sa ofere acestora o gama variata de produse la preturi diferite, pentru toate tipurile de public.

3. Examineaza performanta din ultimii ani

In ultimii ani ai obtinut profit mare in perioada sarbatorilor de iarna? Analizeaza aceasta situatie si vei avea beneficii duble. In primul rand, vei identifica cine sunt cu adevarat clientii tai, in functie de preferintele lor si vei stii ce strategie de marketing sa folosesti si in acest an, pentru a fi cat mai pe placul lor. In al doilea rand, prin evaluarea rezultatelor din anii trecuti va veti da seama daca aveti nevoie de ajutor suplimentar si daca trebuie sa faceti rost de cativa muncitori sezonieri.

4. Incepe procesul de angajari sezoniere

Pentru a avea mana de lucru asigurata, trebuie sa incepi inca de pe acum sa iti angajezi cativa oameni care sa te ajute cu munca suplimentara din aceasta perioada. Vei avea nevoie de persoane entuziasmate de afacerea ta si de produsele pe le comercializezi, care sa dovedeasca bune abilitati de servicii pentru clienti, iar pentru a-i gasi ai nevoie de timp.

5. Reimprospateaza-ti platformele social media

Arunca o privire la conturile curente de blog, twitter, facebook si depisteaza daca au nevoie editari majore. De asemenea, este indicat sa fii cat mai activ, eventual poti incepe sa utilizezi noi platforme, cum ar fi Instagram si Pinterest.

6. Atrageti clientii cu promotii inainte de sarbatori

Afacerea ta va sari direct in competitia celor cu cel mai mare profit in perioada sarbatorilor de iarna daca iti vei incanta clientii cu promotii atragatoare chiar inainte de startul sezonului de cumparaturi.

7. Analizeaza promotiile de sarbatori oferite de concurenta si introdu ceva inovator

Verifica strategia de marketing si promotiile oferite de competitori sau chiar pe cele oferite de compania ta in anii trecuti si incearca ceva nou. O promotie nu inseamna neaparat sa oferi un discount. De exemplu, ai putea alege sa implementezi gratuit un serviciu de ambalat cadouri. Alte idei creative pot veni chiar de la clientii tai fideli.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0