Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa obtii propria versiune a unui plan de marketing reusit!

Tags: cum sa concepi un plan de marketing, plan de marketing, plan marketing

Planul de afaceri ramane un instrument esential pentru orice fel de business, mai mult sau mai putin complex. Si un punct central al planului de afaceri este planul de marketing. Este, daca vreti, o harta care va arata cum trebuie sa se desfasoare intreg procesul de creatie-productie-promovare pentru ca nivelul de incasari sa fie cat mai inalt.
Si nu trebuie neglijat faptul ca procesul de planificare de marketing implica numeroase aspecte esentiale, aspecte precum:

1. Derularea activitatilor de cercetare de marketing in interiorul si in afara companiei.
2. Examinarea punctelor forte si ale punctelor slabe ale companiei.
3. Cum se emit presupunerile.
4. Ce anume implica procesul de prognozare
5. Cum se stabilesc obiectivele de marketing
6. Cum se genereaza strategiile de marketing
7. Cum se definesc programele
8. Cum se procedeaza pentru stabilirea bugetelor
9. Informatii referitoare la trecerea in revista a rezultatelor si revizuirea obiectivelor, strategiilor sau programelor.

Iata doar cateva dintre aspectele esential de regasit in orice plan de marketing. Toate aceste informatii specializate pot fi regasite in ghidul lansat special pentru profesionistii din domeniul marketing-ului, ghidul "Cum sa concepi un plan de marketing".

Ghidul reprezinta un studiu individual pentru exercitiile de planificare de marketing de grup, precum si in calitate de resursa folositoare pentru cursurile de marketing. Mai mult, ghidul este presarat cu exercitii destinate sa te ajute in procesul elaborarii celui mai reusit plan de marketing care sa te ajuta sa:

- efectuezi o analiza completa de marketing
- stabilesti obiectivele si strategiile necesare pentru atingerea lor
- intocmesti bugetele
- redactezi si sa implementezi planul de marketing.

Toate informatiile se regasesc detaliate in ghidul "Cum sa concepi un plan de marketing". Consulati fisa de prezentare a acestui ghid aici >>>
Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0