Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce cumpara clientii de la dvs.?

Tags: clienti, manageri, de cumpara clientii, produse, servicii, experienta consumatorului, marketing, perceptia consumatorilor

Managerii de companii uita adesea ca cel care valideaza avantajul competitiv si ii atribuie o valoare cantitativa este de fapt clientul prin procesul de cumparare. De multe ori, managerii raspund cu dificultate atunci cand sunt intrebati: De ce cumpara clientii de la dvs.?
Acesta este un test foarte important pentru orice manager. Este recomandat sa sondati cat mai des perceptia consumatorilor. Studiile au demonstrat faptul ca in mod frecvent avantajul competitiv pe care managementul companiei il gandeste si crede ca l-a implementat este foarte diferit de ceea ce clientul percepe a fi important si care il motiveaza sa cumpere de la compania respectiva.
 
Dupa ce obtinem lista celor mai frecvente motive pentru care clientii cumpara de la noi, este foarte important sa le ordonam in functie de sustenabilitatea lor. Motivele pe care clientul nostru le gaseste si la concurenta, sau pe care concurenta le poate imita foarte usor, sunt si cele mai putin sustenabile.
 
Patronul oricarei afaceri trebuie sa constientizeze faptul ca tot procesul de construire a unei strategii, de implementare a unui avantaj strategic precum si toate cheltuielile cu marketarea acestui element de diferentiere sunt in zadar daca experienta la momentul achizitiei produsului/serviciului sau, dupa caz, in momentul utilizari produsului nu este pozitiva si conform asteptarilor clientului (asteptari care de altfel s-au creat prin procesul de marketing).
 
Iata cateva intrebari care pot ajuta oricarei companii:
 
1. Ati intrebat vreodata clientii cu privire la experienta pe care au avut-o cumparand de la dvs.?
 
2. V-ati imaginat vreodata cum ar fi ca dvs. sa fiti clientul propriei companii? Ati experimentat acest lucru intr-un mod anonim?
 
3. Aţi consultat vreodata personalul din prima linie de vanzari despre reacţiile pe care clienţii le au atunci cand cumpara de la dvs.?
 
4. Aţi verificat vreodata faptul ca angajaţii din prima linie stiu care sunt elementele de diferenţiere ale firmei dvs.?
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

veronica 02-Iun-2016 09:05:06
Buna ziua! Sunt vanzatoare in comertul particular. De curand s-a deschis un magazin, alaturi de locul in care muncesc .Au aproximativ aceleasi produse cu preturi mai mici. Seful a schimbat pretul la unele produse,dar la altele nu,din motive stiute de el.As vrea sa ma sfatuiti cum sa raspund la remarca, ,dincolo e mai ieftin".Ma simt tare neajutorata , si seful de asemenea. Multumesc.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0