Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce este indicat sa lucrezi de acasa

Tags: munca de acasa, productivitatea companiei, incredere in angajati

In cazul in care angajatii tai nu lucreaza de acasa deja, trebuie sa afli ca pierzi foarte multe beneficii.
Se pare ca afacerile care merg foarte bine sunt acelea in care atat angajatii, cat si cei care detin compania lucreaza de acasa. Avand in vedere ca in ziua de astazi tehnologia ne permite sa comunicam in orice secunda, atat de pe telefon, cat si de pe tableta sau laptop, afacerile se realizeaza mai usor. Este mult mai simplu pentru toata lumea, atat pentru angajator cat si pentru angajati, deoarece pot lucra din confortul propriei locuinte.

Chiar si aceasta forma de munca trebuie sa aiba principii foarte bine puse la punct, astfel incat angajatii sa fie in continuare la fel de eficienti ca si cand ar lucra sub stricta supraveghere a superiorului.

Iata cateva sfaturi pentru a creste productivitatea companiei tale:

1. Stabileste un anumit plan

Pentru a functiona foarte bine, orice companie are nevoie de o anumita strategie, indiferent de locul in care angajatii isi desfasoara activitatea. Mai mult decat atat, angajatii si angajatorii trebuie sa seteze un anumit set de prioritatii si asteptari de care trebuie sa tina cont, pentru a functiona corespunzator.

2. Foloseste comunicarea virtuala ca pe un avantaj

Exista situatii in care unele discutii pot fi stanjenitoare atunci cand au loc fata in fata. Avantajul companiilor ai caror salariati si angajatori lucreaza de acasa este ca pot comunica tot timpul, necontand faptul ca nu arata prezentabil. In acest mod amebele parti pot beneficia de o discutie amiabila si pot aborda orice subiect, fara ca unul dintre ei sa se simta stanjenit.

3. Increde-te in ceilalti, dar si verifica

Primul lucru pe care trebuie sa il inveti in momentul in care hotarasti sa lucrezi de acasa este sa ai incredere in cei cu care lucrezi. Indiferent ca esti angajat sau angajator trebuie sa inveti sa le dai credit celor din jurul tau. Mai mult decat atat, aceasta incredere nu trebuie sa fie una oarba, deoarece nu iti poti permite sa risti viitorul companiei pe care o detii sau in care lucrezi. Datorita tehnologiei din ziua de astazi, angajatorul isi poate verifica angajatii cu ajutorul retelelor de socializare si nu numai. 


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0