Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Este gresit sa lasi blogul companiei in adormire

Tags: blogul companiei, motor de cautare, google, seo, notorietatea brandului

Blogul de prezentare a companiei poate imbunatati profilul de brand si, cel mai important, are un impact SEO generos si o mare valoare de marketing, cand este utilizat adecvat, scrie inc.com.
Desi intentia originara din spatele unui blog oficial este de impartasire a noutatilor si a informatiilor cu vizitatorii, platforma aceasta ne ajuta si pe alte paliere. Va oferim patru motive care sa va faca sa nu mai uitati de blog.

Motoarelor de cautare le place sa vada site-urile actualizate regulat
Din moment de blogul companiei este folosit pentru a comunica cele mai recente stiri si evenimentele ce vor sa fie, este o modalitate excelenta sa influentam doi factori de „prospetime” care atrag spiderii/ paianjenii motoarelor de cautare:
1. cautarile privind evenimente recente sau teme de actualitate care sunt pe val pe we favorizeaza paginile „proaspete” in fata celor mai vechi ;
2. cautarile privind evenimente recurente, cum ar fi alegeri prezidentiale, Google se intoarce la continutul cel mai „proaspat”, plecand de la presupunerea ca utilizatorul are de-a face cu evenimentul urmator.

Este important sa tineti minte ca „prospetimea” postarii pe blog se bazeaza pe data de inceput: daca ati inceput sa vorbiti despre o mare conferinta care va avea loc peste o luna, e bine sa continuati sa postati pentru a continua sa apareti intre rezultatele cautarilor referitoare la acel eveniment.

De retinut: publicati des pe teme relevante organizatiei si domeniului din care faceti parte.

Intariti-va legaturile cu vizitatorii site-ului (potentialii clienti), dandu-le o mana de ajutor
Ganditi-va la ultima data cand ati cautat pe Google un document despre „cum sa” sau alt fel de sfaturi. Din moment ce nu cautati sa cumparati un obiect, ati sarit peste link-urile platite ale site-urilor e-commerce. Daca, din intamplare, ati ajuns la un rezultat al cautarii organice care vindea produse, ati plecat repede dupa ce ati ajuns acolo. Daca insa ati gasit informatiile cautate, cel mai probabil ati stat mai multe minute sa cititi ce v-a interesat.

Este in natura umana sa plateasca cu aceeasi moneda, asa ca, daca un site satisface nevoile utilizatorului fara a cere compensatii (bani, informatii personale etc.), utilizatorul se simte subconstient dator acestuia. Partajeaza titlul site-ului, fac un comentariu, cauta si alte informatii sau cumparaturi de pe magazinul online.

De retinut: scrieti despre teme interesante, punand samanta dorintei de a raspunde la gestul frumos.

Cresteti prezenta brandului ca lider de opinie in domeniu
Utilizatorii vor fi motivati sa vorbeasca despre site intr-un articol, intr-un blog. Raspund pozitiv la ajutorul dat si trimit link catre site-ul originar. Este vorba despre ceea ce se numeste organic linking, care creste natural si notorietatea brandului. Prezenta social va creste automat. Trebuie insa ca informatiile pe care le dam sa fie noi, nu o idee a altora reciclata prin folosirea altei formulari. 

De retinut: folositi cunostintele si experienta de specialitate pentru a descoperi lucruri noi pe care sa le impartasiti lumii intregi ceea ce va duce la o prezenta mai intensa a brandului.

Tinandu-i pe cititori alerti, oferindu-le informatii regulate, pertinente pentru domeniul in care activati, veti atrage atentia paianjenilor motorului de cautare, va veti intari relatia cu clientii actuali (sau ciitori) si va veti creste reputati ca lider de opinie. Ce mai asteptati? Postati pe blogul companiei azi!

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0