Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Impactul reclamelor online asupra utilizatorilor de internet

Tags: reclame online, publicitate online, promovare online, reclame internet

Reclamele online s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie, fapt sesizat si deranjant pentru toti utilizatorii de internet. Gfk Romania a lucrat la realizarea unei cercetari pentru a stabili impresiile generale ale romanilor in ceea ce priveste reclamele pe internet.
Publicitatea in mediul virtual are un impact major asupra utilizatorilor internetului, iar concluziile studiului realizat de Gfk arata ca 8 din 10 romani care navigheaza zilnic pe internet le observa, chiar daca nu dau click pe ele.

In plus, o treime dintre persoanele chestionate sustin ca sunt influentate de mesajul reclamelor online, chiar daca nu dau click si daca nu le deschid.

Concluziile studiului arata de asemenea ca mai mult de jumatate dintre utilizatori sustin ca reclamele ii deranjeaza si ca sunt sacaitoare.

In acelasi timp, trei sferturi dintre cei chestionati au explicat ca reclamele din spatiul virtual sunt prea multe si numai un sfert dintre ei spun ca au incredere in mesajele promovate prin intermediul acestora.

Majoritatea utilizatorilor sunt de parere ca cele mai indreptatite companii pentru a-si  promova online ofertele sunt cele din domeniul turismului, divertismentului, retail sau electronice.

Cele mai putin potrivite produse pentru promovare online sunt, in opinia celor chestionati, produsele pentru bebelusi, bauturile alcoolice, alimentele, accesoriile pentru animale si partidele politice.

Pentru realizarea acestui studiu, Gfk Romania a chestionat peste 500 de persoane, cu varsta cuprinsa intre 15-54 de ani, din mediul urban, care navigheaza zilnic pe internet.




 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0