Impactul reclamelor online asupra utilizatorilor de internet

de Ana Tudor |
Tags: reclame online, publicitate online, promovare online, reclame internet
Reclamele online s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie, fapt sesizat si deranjant pentru toti utilizatorii de internet. Gfk Romania a lucrat la realizarea unei cercetari pentru a stabili impresiile generale ale romanilor in ceea ce priveste reclamele pe internet.
Reclamele online s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie, fapt sesizat si deranjant pentru toti utilizatorii de internet. Gfk Romania a lucrat la realizarea unei cercetari pentru a stabili impresiile generale ale romanilor in ceea ce priveste reclamele pe internet.
internet le observa, chiar daca nu dau click pe ele.
In plus, o treime dintre persoanele chestionate sustin ca sunt influentate de mesajul reclamelor online, chiar daca nu dau click si daca nu le deschid.
Concluziile studiului arata de asemenea ca mai mult de jumatate dintre utilizatori sustin ca reclamele ii deranjeaza si ca sunt sacaitoare.
In acelasi timp, trei sferturi dintre cei chestionati au explicat ca reclamele din spatiul virtual sunt prea multe si numai un sfert dintre ei spun ca au incredere in mesajele promovate prin intermediul acestora.
Majoritatea utilizatorilor sunt de parere ca cele mai indreptatite companii pentru a-si promova online ofertele sunt cele din domeniul turismului, divertismentului, retail sau electronice.
Cele mai putin potrivite produse pentru promovare online sunt, in opinia celor chestionati, produsele pentru bebelusi, bauturile alcoolice, alimentele, accesoriile pentru animale si partidele politice.
Pentru realizarea acestui studiu, Gfk Romania a chestionat peste 500 de persoane, cu varsta cuprinsa intre 15-54 de ani, din mediul urban, care navigheaza zilnic pe internet.
Publicitatea in mediul virtual are un impact major asupra utilizatorilor internetului, iar concluziile studiului realizat de Gfk arata ca 8 din 10 romani care navigheaza zilnic pe In plus, o treime dintre persoanele chestionate sustin ca sunt influentate de mesajul reclamelor online, chiar daca nu dau click si daca nu le deschid.
Concluziile studiului arata de asemenea ca mai mult de jumatate dintre utilizatori sustin ca reclamele ii deranjeaza si ca sunt sacaitoare.
In acelasi timp, trei sferturi dintre cei chestionati au explicat ca reclamele din spatiul virtual sunt prea multe si numai un sfert dintre ei spun ca au incredere in mesajele promovate prin intermediul acestora.
Majoritatea utilizatorilor sunt de parere ca cele mai indreptatite companii pentru a-si promova online ofertele sunt cele din domeniul turismului, divertismentului, retail sau electronice.
Cele mai putin potrivite produse pentru promovare online sunt, in opinia celor chestionati, produsele pentru bebelusi, bauturile alcoolice, alimentele, accesoriile pentru animale si partidele politice.
Pentru realizarea acestui studiu, Gfk Romania a chestionat peste 500 de persoane, cu varsta cuprinsa intre 15-54 de ani, din mediul urban, care navigheaza zilnic pe internet.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
TOP articole
Ultimele comentarii
Ce trebuie sa stim despre competitorii nostri?
"Mulțumesc pentru informații!..."
de Mariana Ermurachi
3 tipuri de prieteni falsi pe care trebuie sa ii concediezi din viata ta
"ma voi pronunta dupoa studiu..."
de Nitu Maricica
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.