Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Lectii inedite de marketing de la Microsoft

Tags: lectii de marketing, microsoft, campanii de marketing, mijloace, obiectiv de marketing, reclama

Orice companie de talia lui Microsoft detine resursele necesare pentru a investi substantial in marketing. Totusi, abordarea marketingului in Microsoft nu este una superficiala si nesigura, fara a sti efectul avut. Cum a abordat Microsoft marketingul?
Inca de la inceput, Microsoft a decis ca marketingul nu este un scop in sine, ci un mijloc utilizat in scopul sustinerii viziunii. Astfel, in efortul de dezvoltare a strategiei de marketing, cel mai important lucru pentru Microsoft a fost sa se asigure ca activitatea de marketing este aliniata cu strategia generala a companiei.
 
Pentru a asigura aceasta aliniere, Microsoft a dezvoltat 20 de obiective, pe care le-a numit obiective go-to-market (GTM), si care reprezentau de fapt o harta pentru orice initiativa de marketing si ofereau un set de instrumente de marketing, prin care obiectivele campaniilor de marketing puteau fi aliniate specific la strategia generala de marketing.
 
Conform obiectivelor GTM, orice campanie de marketing trebuia sa intruneasca urmatoarele criterii:
- campania trebuie sa fie in armonie cu strategia generala a companiei
- rezultatele intentionate trebuie sa fie definite inca de la inceput
- impactul campaniei trebuie sa fie clar definit
- campania trebuie conceputa in asa fel incat sa fie masurabila
- toate mijloacele utilizate in campanie trebuie sa fie integrate corect, astfel incat mesajul transmis sa fie unul unitar.
 
Exista lectii extrem de importante care pot fi invatate de la Microsoft.
 
Marketingul este un mijloc, nu un scop in sine
Orice initiativa de marketing trebuie sa fie in concordanta cu strategia generala a afacerii tale.
 
Marketingul trebuie sa fie masurabil
Fiecarui obiectiv de marketing trebuie sa ii pui alaturi o cifra. Cifra transforma vorbele in rezultate palpabile.
 
Marketingul trebuie sa aiba un scop precis
Daca nu poti identifica un motiv clar pentru care faci o reclama sau o initiativa de marketing, atunci banii sunt investiti degeaba. Nu ai nicio tinta.
 
Marketingul trebuie masurat
Efortul de marketing nu se incheie in momentul cand ai lansat reclama la radio sau ai printat posterele. Este extrem de important sa verifici daca efortul tau a adus rezultatele pe care ti le-ai propus.
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0