Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 Cele mai bune practici pentru marketing digital in 2013

Tags: social media marketing, tendinte in 2013, previziuni 2013

Avand in vedere ca anul 2012 se termina, este timpul sa facem previziuni pentru anul care urmeaza. Daca anul 2012 a fost anul clipurilor cu dansuri coreene, oare ce ne va oferi anul 2013? Este destul de emotionant sa vezi cat de multe au fost realizate anul acesta. Sunt atatea aplicatii de care pana acum nu stiam si nu le credeam posibile, insa in domeniul marketing-ului digital lucrurile au fost stabilite deja.
Iata cateva dintre tendintele anului urmator:
 
1. Anul 2013 va fi intr-adevar "Anul telefonului mobil"
 
Poate ca unii dintre noi s-au tot saturat sa auda lucruri precum "luna aceasta va fi lansat cel mai nou telefon mobil", insa anul care urmeaza se pare ca va fi un an destul de important pentru evolutia telefoniei mobile. In ultimul timp, s-a demonstrat faptul ca oamenii aleg sa cheltuiasca destul de multi bani pe telefoane. Mai mult decat atat, acestia doresc ca aparatele sa fie de ultima tehnologie, iar brandurile importante de telefonie mobile au promis noi modele si aplicatii pentru anul 2013.
 
2. Totul va depinde de clienti
 
Orice se intampla in domeniul marketing digital, motivul pentru care se intampla il constituie clientii. In zilele noastre, clientul are mai mult control ca niciodata. In anul 2013, trebuie sa punem clientul inainte de toate. Acesta va decide ce aparate si aplicatii trebuie sa apara pe piata sau nu. Mai mult decat atat, in ultimii ani, de cand tehnologia a avansat mai mult, clientii au devenit din ce in ce mai priceputi si mai pretentiosi. Cel mai greu lucru pentru companiile ce produc aparate digitale va fi sa poata anticipa dorintele clientilor pe care le au. Acest proces va deveni din ce in ce mai greu, deoarece pe parcurs ce tehnologia avanseaza, cerintele clientilor devin din ce in ce mai complexe.
 
3.  In sfarsit domeniul Social Media Marketing se va dezvolta
 
Anul acesta domeniul Social Media a fost in plina ascensiune indiferent de aria in care actiona. Oamenii au devenit mai activi pe Internet ca niciodata. Companii precum Twitter si Pinterest au incasat sume uriasa datorita clientilor care nu mai inceteaza sa le foloseasca serviciile. Se pare ca cei de la Facebook se afla intr-o pasa mai putin buna decat companiile mentionate mai sus, insa este inca una dintre cele mai puternice retele de socializare din lume. Nimeni nu ar fi crezul ca Social Media va deveni atat de important pentru oamenii de rand. Provocarea pentru marile companii va fi sa se pastreze la fel de productive si sa reuseasca sa isi mareasca numarul de clienti si anul viitor. Oare vor reusi?

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0