Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 greseli de evitat cand lansezi un website

Tags: lansare site, greseli, design site, vizitatori, trafic, concurenta, web design

Crearea website-ului perfect este o munca destul de dificila si de durata, care presupune mai mult decat alegerea unui nume de domeniu si postarea unor articole. Companiile trebuie sa includa informatii extrem de utile pentru consumatori, evitand in acelasi timp anumite greseli frecvente.
Incercati, pe cat posibil, sa evitati urmatoarele patru greseli frecvente:
 
1. Designuri complicate
Daca website-ul companiei nu se incarca usor, atat in browserele web, cat si pe dispozitive mobile, vizitatorii vor pleca si nu se vor mai intoarce vreodata. Alegeti, asadar, elemente de design care sa imbunatateasca experienta utilizatorilor. Nu uitati de principiul „Less is more”, aplicabil si in acest caz.
 
2. Continut incarcat
Cele mai recente studii demonstreaza faptul ca un site trebuie sa atraga atentia vizitatorilor in primele 3 secunde de la accesarea paginii, altfel acestia parasesc site-ul. De cele mai multe ori, cea mai proasta alegere este sa umpli paginile cu text, imagini si informatii detaliate. Un astfel de site nu face decat sa oboseasca in mod inutil vizitatorii si sa sacrifice calitatea pentru cantitate. Site-ul companiei ar trebui sa transmita clar domeniul de specializare, produsele si serviciile, precum si nivelul de profesionalism oferit. Alegeti intotdeauna simplitatea in design si oferiti informatii utile si relevante.
 
3. Un site la fel ca toate celelalte
Nu mai este atat de simplu sa atragi trafic pe site-ul tau. Este foarte periculos sa incerci sa iti copiezi concurenta. Trebuie sa te diferentiezi de competitie, sa iesi in evidenta prin ceva unic si remarcabil. Creati propriile mesaje, propriile strategii, oferiti-le vizitatorilor informatii pe care nu le pot gasi in alta parte, oferiti promotii inedite. Trebuie sa iesiti in evidenta cu orice pret, nu sa fiti la fel ca toti ceilalti.
 
4. Sa astepti sa vina vizitatorii la tine
Pentru a atrage un numar cat mai mare de vizitatori pe site, exista optiuni variate: promovare pe Facebook, Google, Twitter, sau LinkedIn, publicarea de comentarii si oferirea de sfaturi pe site-uri si bloguri similare, postarea de link-uri catre continutul relevant de pe site. Este nevoie de mult timp si de un efort sustinut pentru a construi un brand credibil si pentru a atrage o baza de fani. Nu se intampla peste noapte. Exista de asemenea posibilitatea trimiterii de newslettere si campanii de email marketing sau folosirea programelor de marketing afiliat.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0