Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 reguli pentru imbunatatirea strategiei de content marketing

Tags: content marketing, marketing de continut, strategii, design, reguli

Ai un site sau un blog pe care adaugi continut in mod regulat insa nu stii cum sa cresti traficul? Marketingul de continut da roade in timp, iar de multe ori va trebui sa astepti o perioada pana vei vedea rezulatele. Nu este suficient insa sa adaugi continut nou si interesant, ci va trebui de asemenea sa respecti anumite reguli nescrise ale content marketingului.
Nu subestima importanta designului
Chiar daca cel mai important este continutul oferit, vizitatorii sunt influntati in mare masura si de designul site-ului. Un design atragator, simplu si curat va atrage multi vizitatori pe site. Se recomanda de asemenenea includerea unor imagini de inalta calitate. Astfel, vizitatorii vor considera site-ul ca fiind unul de calitate si nu vor intarzia sa revina.
 
Nu incerca doar sa vinzi produse si servicii
Scopul final al oricarei activitati de marketing este castigarea de clienti, insa marketingul prin continut are o abordare putin diferita. Acest tip de marketing are ca scop principal educarea, informarea si fidelizarea consumatorului prin oferirea unui continut de calitate.
 
Include cat mai multe elemente multimedia
Asa cum trebuie sa investesti in primul rand in designul site-ului, este important de asemenea sa oferi continut interesant si diferit, care sa atraga o gama cat mai larga de vizitatori si sa ii determine sa dea cat mai multe click-uri. Introdu cat mai multe elemente multimedia care sa determine vizitatorii sa se implice si sa distribuie mai departe.
 
Permite vizitatorilor sa gaseasca cu usurinta orice informatie dorita
Vizitatorii nu trebuie sa se chinuie sa gaseasca ceva pe site-ul tau. Ofera link-uri utile pe fiecare pagina a site-ului si include sectiuni specifice, astfel incat vizitatorii sa poata gasi oric informatie dorita.
 
Faciliteaza distribuirea continutului pe retelele de socializare
Daca tot ai creat contintut interesant, de calitate, de ce sa nu le permiti vizitatorilor sa il distribuie mai departe? Nu uita sa incluzi butoane social media pe fiecare pagina a site-ului, pentru a incuraja cititorii sa impartaseasca si altora experienta lor.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0