Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa alegi cel mai potrivit nume pentru startup-ul tau

Tags: nume brand, alegerea numelui, nume startup-uri, denumire afaceri, sfaturi antreprenori

Numele startup-ului tau este cea mai importanta piesa a puzzle-ului pe care abia incerci sa il construiesti, de aceea, alegerea sa reprezinta cea mai dificila parte.
Brandul tau este cel care te reprezinta, cel care te poate scoate in fata sau te poate tine in intuneric si reprezinta modul in care oamenii isi amintesc sau nu isi amintesc de tine, te identifica si iti cumpara produsele.

Vom prezenta cinci trucuri care te vor ajuta sa alegi numele potrivit pentru brandul tau:

1. Numele trebuie sa spuna o poveste

Expertii sustin ca nu este neaparat necesar ca numele unui brand sa aiba in spate o poveste. Acestia recomanda insa ca numele pe care il alegi sa fie unul puternic, usor de retinut si ideal ar fi sa se scrie cum se aude, pentru a fi mai usor de gasit.

2. Numele trebuie sa fie cat mai personal

Numele pe care il vei da startup-ului tau reprezinta o extensie a personalitatii tale. Specialistii recomanda ca acesta sa fie format dintr-o combinatie a initialelor familiei sau copiilor.

3. Evita cliseele

Specialistii recomanda antreprenorilor sa nu isi denumeasca afacerea dupa numele domeniului din care face parte, de exemplu "Imobiliare...", "Pantofi...", "Constructii..." etc. Acestia sustin ca poate fi cea mai mare greseala de marketing, care ii va induce in eroare pe clienti si ii va impiedica sa te identifice.

4. Asigura-te ca iti place

Procesul de numire a unei afaceri se poate transforma intr-o adevarata durere de cap si poate dura foarte multe ore pentru a ajunge la alegerea cea mai potrivita. Specialistii recomanda sa gasim un nume care sa ne aminteasca de un loc, un moment sau o persoana draga.

5. Evita rimele

Atunci cand numele companiei tale este format din mai multi termeni, este ideal ca acestea sa nu formeze o rima, pentru ca de cele mai multe ori reprezinta o greseala de imagine si nu vrei sa incepi cu stangul.  


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0