Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa scrii un e-mail care sa aiba impact

Tags: scrie un e-mail, impact puternic, subiectul e-mail-ului

Te-ai saturat sa tot trimiti e-mail-uri si sa nu primesti niciun raspuns? Te-ai gandit vreodata ca este vina ta si ca mesajele tale nu au un impact puternic asupra celor care le citesc?
Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa trimiti e-mail-uri care sa aiba impact asupra celor care le primesc:
 
1. Subiectul e-mail-ulul
 
Subiectul unui e-mail este piesa de rezistenta. Este aproape mai important decat continutul mesajului tau, pentru ca in functie de subiect, utilizatorii decid daca deschid sau nu un e-mail.
 
2. Intrebarile
 
Dupa ce scrii un mesaj imens, iar la sfarsitul lui pui o intrebare, sansele scad substantial ca cineva sa aiba rabdarea necesara pentru a citi tot textul, inclusiv intrebarea ta. De aceea, este recomandat sa pui intrebarea in primele randuri ale e-mail-ului, iar daca este cazul. sa explici apoi situatia.
 
3. Reaminteste
 
Ai trimis un e-mail la care nu ai primit raspuns, asa ca in cateva ore ai mai trimis inca unul? Este cea mai simpla modalitate de "ruga" pe cineva sa te blocheze sau ca mesajele tale sa ajunga direct in spam. Poti trimite un e-mail de reamintire doar dupa ce trec 2-3 zile dupa ce l-ai trimis pe primul.
 
Cum sa creezi un e-mail care sa aiba un impact puternic:
 
-Pune o singura intrebare
-Scrie texte scurte, de maximum 300 de cuvinte
-Trimite mesajul unei singure persoane nu unui grup
-Foloseste termeni simpli si nu exagera
-Trimite e-mail-uri in zile lucratoare, doar in programul de munca
-Numeroteaza subpunctele atunci cand ai mai multe obiective pe care vrei sa le treci in revista, pentru a-ti face textul mai usor de citit. -Scoate bibliografia si notele de subsol si intreaba doar ce ai de intrebat
-Pune intrebarile importante in primul e-mail

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0