Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

E simplu sa scrii un titlu mai bun. Afla cum

Tags: marketing, titluri bune, cum sa scrii un titlu bun, marketing emotional

Titlurile sunt foarte importante atunci cand scrii o postare pe blog sau trimiti un email potentialilor, caci ele fac diferenta intre deschiderea mesajului sau aruncarea acestuia la cos.
Desi, in termeni de marime, titlul este doar o mica parte a continutului, timpul si efortul alocate scrierii lui trebuie sa ia mai mult decat scrierea articolului in sine.
 
Fiind atat de importante, titlurile necesita deci atentie speciala.
 
1. Spune-le ce vor primi – Titluri de tip „cum sa”
Pentru a atrage cititori, trebuie sa le oferi beneficii sub forma unor informatii de mare ajutor pentru ei. Daca alegi un titlu din categoria „cum sa”, nu numai ca stabilesti asteptarile corecte pentru continut, dar si organizezi continutul intr-o maniera in care este usor de citit (eventual cu liniute).
 
2. Fa-i curiosi printr-un titlu socant
 
3. Apasa butoanele inimii
Toate brandurile trebuie sa se bazeze pe marketingul emotional, pe continutul emotional. Fie ca alegi sa te bazezi pe teama, pe bucurie sau pe speranta, alege cu grija cuvintele care sa apeleze la aceste emotii/ 
 
4. Fii atent la lungimea titlului – nu trebuie sa depaseasca un rand
Cand primeste mail-ul, cititorul trebuie sa vada despre ce e vorba in titlu. Iar titlul trebuie sa fie vizibil din prima. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0